Aankomen door de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: Aankomen door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:16

Hmm wel apart om te lezen dat zoveel mensen er van aangekomen zijn.

Ik slik zelf ook de pil en ik kom geen grammetje aan...

Moli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:19

Voor dat ik de pil slikte, at ik werkelijk niets, wat yogurt in de ochtend, dat was het. Sinds ik het slik eet ik wel veel meer, maar bij mijn schommeld het heel erg. De ene maand ben ik slanker en eet ik minder dan de andere maand, dus ja ik merk wel verschil, maar dat verschil verschilt weer

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:21

Ik ben toendertijd 13 kilo afgevallen van Microgynon 30!! En ja, het is er nog steeds af!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:29

MISTRAL94 schreef:
Mloesje schreef:
@ mistral94: Jij bent goed zeg.. Hoe kan het dat je er zoveel van weet.. ok. sommige dingen zijn ook wel logisch.. maar toch.. Knipoog

Valt wel mee hoor ik weet natuurlijk ook het fijne niet van elke pil! Haha! Ik weet alleen wel dat veel vrouwen het voor het gemak afschuiven op een pil terwijl het probleem gewoon ergens anders ligt!
Ik werk in de gezondheidszorg dus ik heb er dagelijks mee te maken Knipoog

Dat verklaart het e.a. Knipoog

@ MissyTara: Wow Wow! 13 kilo!!! lijkt me niet echt gezond..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:53

Ik ook een kilo of 7/8, niet echt leuk.. Scheve mond
Mijn love-handles zijn er ook groter van geworden, dat vind ik nog het ergst. Schijnheilig

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:54

MISTRAL94 schreef:
Grootste probleem is dat mensen niet willen zien dat ze meer gaan eten. Het is dan ook makkelijker om het probleem op de pil af te schuiven dan te kijken naar het eetpatroon Knipoog
Op zich een logische verklaring Mistral94, maar hoe verklaar je dan dat ik, toen ik een tijdje met de pil gestopt ben en absoluut hetzelfde eetpatroon aanhield (daar ben ik behoorlijk strikt in), zonder enig dieet of andere veranderingen in beweging/omgeving etc, zomaar 12 kilo afviel? Kan het misschien zo zijn dat die hormonen op sommige mensen een zwaardere (en andere) invloed hebben dan op andere mensen?

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:55

ik dan vijf kilo.. maar alleen bij mijn borsten, en ik kreeg iets een buikje.. die ik overigens nog heb Verward Ben ondertussen gestopt.. maar mijn buikje wil niet weg..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:05

Elk lichaam is anders dus zal anders op hormonen reageren. Uitzonderingen zijn er uiteraard ook. Maar er zijn gewoon teveel mensen die het voor het gemak maar afschuiven op de pil terwijl ze moeten kijken naar hun eetpatroon Knipoog

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:32

MISTRAL94 schreef:
Elk lichaam is anders dus zal anders op hormonen reageren. Uitzonderingen zijn er uiteraard ook. Maar er zijn gewoon teveel mensen die het voor het gemak maar afschuiven op de pil terwijl ze moeten kijken naar hun eetpatroon Knipoog
Dat ben ik ook zeker met je eens hoor maar het komt vanuit jouw berichtjes een beetje zo over dat niemand KAN aankomen van (of door) de pil en ik denk dat dat niet helemaal juist is. Maar het wordt inderdaad wel snel afgeschoven op pil of andere voor de hand liggende 'oorzaken'...