moet alleen van de week opzoek naar leuke potjes oid, nu zittie in een saai potje

had misschien wat meer kleur moete toevoegen, maar was bang dat t teveel werd, dus leerpuntje voor de volgende keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartwitje schreef:Eigenlijk is het niet de bedoeling om zulke oude topics weer omhoog te schoppen, maar ik merk dat er wel weer veel gereageerd wordt, dus bij wijze van uitzondering laat ik deze open. Ik heb wel een aantal stipjesreacties verwijderd
Faux schreef:Ik heb zelf Mango-olie gebruikt, massage-olie. Dat werkt in ieder geval prima!
Bienotje schreef:Zou je ook i.p.v. aromadruppels een sterk geurende douchegel of luxe zeep erbij kunnen smelten?
Farouche schreef:Maarre sommige doen het met oogschaduw, maar is dat niet slecht voor je lippe, ik bedoel, de lippencreme opzich trekt in je lippen,maar dan blijft er toch oogschauw op je lippen zitten?
Faux schreef:Ik had helaas die vitaminecapsules niet en ook geen honing.
Petite schreef:Wat leuk zeg!! Ik ga het maandag proberen met vaseline, deel van mijn knalrode lipgloss en honing!
watdanhe schreef:Waar haal je bijenwas/cacaoboter vandaan..?
chelly12 schreef:Een beetje mislukt... maar het ruikt wel lekker!! heb er moeite mee om me lippen niet op te eten HAHA;)