Emetofobie en kinderen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marielleee

Re: Emetofobie en kinderen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:19

Diamante schreef:
Niet drinken, niet vol eten... ik herken het! Niet uiteten gaan, mee met in touringcars, op vakantie, stappen ect! Dooooodsbenauwt!

Ik woon nu op kamers en heb beneden een jongen die griep heeft. Ik heb de meest rare dingen aangedragen waarom hij miss beter thuis uit kon gaan zieke (draai dan zo door dat ik de meest rare dingen zeg)...

Toen mn vriend een paar weken terug moest overgeven, gelukkig heb ik daaaar niks van meegekregen heb ik hem een paar dagen geen kus durven geven!

als ik nu terug lees wat ik typ, denk ik echt Hamer

Jaaa, ik herken het echt állemaal!!
Wel echt heel apart en "fijn" dat ik na bijna 20 jaar eindelijk iemand "spreek" die écht weet hoe het is en voelt!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:52

Chiqa schreef:
Confrontatietherapie hielp hier dus niet, ik werd er alleen maar angstiger van,

Daar kan ik mij best iets bij voorstellen Nagelbijten / Gniffelen Bij exposure is het of het helpt (bij de meeste wel) of je wordt er alleen maar angstiger van Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben wél enorm bang om zelf over te geven. Komt door mijn jarenlange reisziekte waar ik nooit overheen ben gekomen... in het vliegtuig werd ik deze zomer zo misselijk door turbulentie ondanks de primatour. Ik heb mij uit ellende maar opgesloten in de wc, maar daar zag ik dat iemand anders ook de boel al het ondergekotst. Niet echt motiverend Clown

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:42

Welshcobfan schreef:
Chiqa schreef:
Confrontatietherapie hielp hier dus niet, ik werd er alleen maar angstiger van,

Daar kan ik mij best iets bij voorstellen Nagelbijten / Gniffelen Bij exposure is het of het helpt (bij de meeste wel) of je wordt er alleen maar angstiger van Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben wél enorm bang om zelf over te geven. Komt door mijn jarenlange reisziekte waar ik nooit overheen ben gekomen... in het vliegtuig werd ik deze zomer zo misselijk door turbulentie ondanks de primatour. Ik heb mij uit ellende maar opgesloten in de wc, maar daar zag ik dat iemand anders ook de boel al het ondergekotst. Niet echt motiverend Clown

Ow dit is wel heel motiverend voor mijn komende vlucht Scheve mond

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:44

volgend jaar ga ik wel lopend in de frisse lucht ergens heen Clown

Ik word toch standaard ziek in alles wat beweegt en geen frisse lucht heeft Nagelbijten / Gniffelen

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:46

Welshcobfan schreef:
volgend jaar ga ik wel lopend in de frisse lucht ergens heen Clown

Ik word toch standaard ziek in alles wat beweegt en geen frisse lucht heeft Nagelbijten / Gniffelen

Daarom dat ik ook zo uitzie naar die lange vlucht. Eens we in de lucht zijn is het in orde. Maar het moment dat die motors beginnen te draaien en we vertrekken is echt angstaanjagend!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:48

en die wc is ook altijd te ver weg en altijd bezet.

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:50

Welshcobfan schreef:
en die wc is ook altijd te ver weg en altijd bezet.

Wil je nu eens zwijgen ja! Boos! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:04

Anna ik heb ook gevlogen, en ben niet ziek geworden. Ik heb voor de zekerheid ook een primatoertje genomen...
Maak je geen zorgen, mits je enorme luchtzakken hebt, dan kan je het nog wel eens zwaar krijgen Haha!
Máár gewoon niet vanuit gaan!