112 bellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: 112 bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:30

Ik denk dat ik in haar situatie hetzelfde had gedaan Lachen

Hopen dat je snel aan de AB kan beginnen! hoe eerder hoe beter Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:53

Ik ben blij dat je wat je hebt laten horen TS.

#En laat iedereen maar banketstaaf hoor.
Ze weten het altijd beter aan de bakrand zeg ik altijd!

Ik denk ok dat er wel vaak genoeg gezegt is dat ze 112 niet had moeten bellen of wel!
Dat doet er nu allemaal niet meer toe!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 16:59

Ik heb mijn AB! Het was maar afgerond €9,- en ik had gedacht dat het toch wel rond de 20 - 30 euro was. Dit kan ik ook nog terugvragen bij de verzekering, iemand daar heeft een fout gemaakt zodat ik nog niet in het centrale systeem stond en ze bij de apotheek mij dus niet als verzekerde zagen. De mevrouw die ik sprak zat ook te wachten tot zij teruggebelt werd naar aanleiding van haar faxen maar de hogere piefen in dat bedrijf zijn blijkbaar niet zo begaan met hun klanten. Ik ben blij dat ik ein-de-lijk met mijn AB kan beginnen, zodat eind van de week ik weer beter ben! Bedankt voor alle lieve berichtjes en voor de mensen die bot deden: met een beetje inlevingsvermogen kom je een stuk verder in het leven...

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:09

Gelukkig dat je het nu hebt! Lachen doe maar lekker rustig aan de komende tijd en goed uitzieken he ! hopelijk komt het met je verzerkering enzo ook allemaal goed..

xx

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:17

nelis schreef:

ik snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt om met iets als dit 112 te bellen....

ik snap best dat dat die man bot doet. 112 is voor levensbedreigende dingen niet voor dit soort gezeur.

ik snap zo ie zo niet waarom je niet gewoon naar een huisartsen post gaat.[/quote]

Ik kan haar best begrijpen, als je erge pijn hebt en je weet niet wat te doen. Ik heb 112 eens opgebeld voor het nummer van de dierenambulance, er lag een hert midden op de weg half levend/half dood.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:35

Mensen, waar maken jullie je druk om?
Als zei zoveel pijn heeft!
Ze gaat echt niet zomaar 112 bellen hoor!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 10:50

Meissie17 schreef:
nelis schreef:

ik snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt om met iets als dit 112 te bellen....

ik snap best dat dat die man bot doet. 112 is voor levensbedreigende dingen niet voor dit soort gezeur.

ik snap zo ie zo niet waarom je niet gewoon naar een huisartsen post gaat.

Ik kan haar best begrijpen, als je erge pijn hebt en je weet niet wat te doen. Ik heb 112 eens opgebeld voor het nummer van de dierenambulance, er lag een hert midden op de weg half levend/half dood.[/quote]

Weet niet van wie dit komt maar misschien moet diegene dan een dagje met mij meelopen op de meldkamer; dan weet je dat het niet alleen voor levensbedreigende dingen is. Ik weet niet hoe het voelt om nierbekkenontsteking te hebben, maar als de pijn echt ondragelijk wordt dan zal ik ook ingrijpen.

Vorige jaar had ik ook snijdende pijn in mijn onderbuik dat me deed denken aan een blindendarmontsteking (alleen was die er al uit). Omdat de pijn zo ondragelijk was hebben we ook 112 gebeld. En dat was maar goed ook want anders had ik het niet meer na kunnen vertellen. Verdere details zal ik jullie besparen maar doe gewoon wat je gevoel ingeeft! Sylke sterkte verder en ik hoop dat je gauw weer opknapt Ach gut

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 12:31

Fijn dat je nu eindelijk kan beginnen met de AB en weer beter kunt worden! Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:19

Sommige mensen zijn zo bot,ongevoelig en totaal 0 aan inlevingsvermogen! Die kunnen ook best wel wat hulp gebruiken.

Sylke had er toch alles gedaan om de dingen goed te regelen ja als je dan door anderen niets kunt is het lastig hé. Als ze een fout maken en jij hebt je geld nog niet, hoe moet je dan btg kopen? Misschien een idee om een voorraadje voor noodgevallen bij te houden.

Maar als ze zelf overal direct achteraan is gegaan en anderen hebben de zooi slecht georganiseerd kun je dr weinig aan doen. Ik heb het ook met Interpolis ik hangde zowat dag en nacht aan de telefoon om het goed gegerelt te krijgen, 20 keer je verhaal uitleggen aan elke keer een ander, de 1 belooft dit de ander dat, van de hoek na de muur word je gestuurd.

En ja zei kan er niks aan doen dat haar vader pas even NA 2 weken meld dat de verzekering is opgezegt!
Wel fijn dat je nu je AB hebt! Ach gut Begrijp je best wel hoor heb een vriendin die in precies dezelfde situatie als jou zit eigenlijk ook een borderliner, ook begleid wonen, niet 24-uurs want ook zei red zich ook zelfstandig verder wel goed,ze moet rondkomen van €20 in de week en krijgt ook geen finacieele steun. En vind het knap van dr dat ze altijd zo positief is toch.

Denk toch vaak hoe goed ik het maar weer heb eigenlijk! Ik woon op mezelf, mijn vader betaalt verzekering en mijn rijbewijs binnenkort, ik heb genoeg geld om rond te komen en mijn zaakjes over het algemeen goed voor elkaar.

Vraag me af hoe ik het vol zou houden als ik in zo'n situatie zat, zou er echt niet vrolijk van worden...

Dus vind het toch knap van je hoor!