Wat werkt er tegen gespannen spieren in de nek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

garny95

Re: Wat werkt er tegen gespannen spieren in de nek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:35

massage met regelmaat, zorg dat je spieren soepel blijven en probeer achter de oorzaak te komen, ( heb niet hele topic gelezen)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:38

haha
Ik durf het je niet precies te vertellen maar het wordt gemaakt door homeopatische da. Er zitten dus alleen maar natuurlijke bestandsdelen in.
Het ruikt iig heel sterk naar menthol, dus dat zit er iig zeker in Knipoog
En het werkt bijv. ook als je tegen de brandnetels bent gelopen, smeer je het er dun op en is de jeuk direct weg.
Het is ook eerst koud als je het erop masseert, daarna wordt het warm als je op de goeie plek smeert, Knipoog anders trekt het gewoon in.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:43

hmmm het is denk toch ander spul... maar goeed waarom zou het voor een mens niet kunnen als het bij een dier super goed werkt...

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:51

ik heb niet alle berichten gelezen, maar als ik last van mijn spieren heb, gebruik ik uieremint.. dat is normaal voor koeien maar bij de mens helpt het ook echt wel!

mn buurman=boer en had last van zn nek en hij wilde het niet geloven en zei dat hij niet ging proberen zo'n dierenmiddel... paar dagen later kwam hij aanzetten: He het helpt echt! had hij het toch uitgeprobeert haha

baad het niet schaad het niet..