Ik heb de sigaret nu 10 weken en heb elke week het geld wat ik anders aan sigaretten uit zou geven in een potje gestopt. Er zat vandaag 300,-- in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennekeR schreef:* Hier gaat het roken nog steeds goed Evelienepien, met de elektrische sigaret dan natuurlijk.![]()
Ik heb de sigaret nu 10 weken en heb elke week het geld wat ik anders aan sigaretten uit zou geven in een potje gestopt. Er zat vandaag 300,-- in.
Chiqa schreef:o ik wacht nog wel even tot er hier meer mensen rondlopen met zo'n ding,
ik denk dat ze me compleet uit gaan lachen als ik met zo'n kunstding morgen
op mn werk zou verschijnen.
Evelienepien schreef:Merk: supersmoker (.com) en hij kost 89,95. Hiervoor krijg je oplader, sigaret annex batterij en 4 patronen ( 4 verschillende).
Een ander merk (weet zo niet welk) kost 79,?? en daar zitten 5 patronen bij met 5 verschillende soorten.
Heb inmiddels wel al vernomen dat er meerdere mensen in mij buurt zo'n ding hebben met positieve resultaten van gestopt tot 3/4 minder! Dus vanavond ga ik proeven, het zal wel raar zijn
!
Chiqa schreef:En hoe zouden je collega's kijken als het koud is of hard regend,en iedereen buiten moet roken,en jij lekker binnen zit met een kop koffie en je electronische peukje?o ik wacht nog wel even tot er hier meer mensen rondlopen met zo'n ding,
Tinkerloos schreef:Chiqa schreef:En hoe zouden je collega's kijken als het koud is of hard regend,en iedereen buiten moet roken,en jij lekker binnen zit met een kop koffie en je electronische peukje?o ik wacht nog wel even tot er hier meer mensen rondlopen met zo'n ding,
Dan is het opeens toch niet zo raar,maar juist fijn denk ik!
Dana01 schreef:toppie Marije
ik zit zonder ampullendus voor mij even aan de shagjes, wel jammer dat je die na 2 trekjes niet weg kunt leggen
![]()
FennekeR schreef:Hé Joke....... hoe is het? En hoe is het met Omar?