kjoetie schreef:crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
tis een hunebed, als je met grote stenen gaat gooien moet je het op zijn minst goed schrijven
ernstig vermakelijk topic dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
tis een hunebed, als je met grote stenen gaat gooien moet je het op zijn minst goed schrijven
ernstig vermakelijk topic dit
__KELLY schreef:Sammie schreef:Hoe je het durft te openen
vind het opzich een hele normale vraag
en de bedoeling is tog ook normaal , dus vanwaar jou reactie nou weer
crabbybitch schreef:Jeetje zeg!!!Is er een hunnebed op je bovenkamer gevallen????![]()
Riss schreef:Ja.
maar als je bij je zelf met je handen je ogen tot spleetjes trekt, dan zit er ook niks voor de pupil, en dan zie je alles wel wazig. Iemand in dit topic zei, dat die dat ook zo hebben, alleen dan andere oogspieren, zodat ze gewoon zien zoals wij.
Skygirl schreef:Ik zie met mijn linkeroog met een heeeel iets rode tint (bijna geen verschil) en dat heeft mijn rechteroog niet.Maar misschien is het ook wel omdat mijn linkeroog sowieso slechter ziet (-1,5) en rechts gewoon goed is.
Mlies schreef:Jammer, leek me zo leuk als iemand anders groen gras ziet zoals ik oranje zie ofzo.![]()
Lizz schreef:Ik heb me dit ook vaak afgevraagt, soms zie je wel eens dat iemand een dubbel ooglid hebben aan de bovenkant (zo lijkt het)
Over dat blauwe en bruine ogen anders zien geloof ik ook (waarschijnlijk ook bruin - bruin en blauw - blauw)
Mijn broer en ik heb zo al jaren een discussie over een plastic bekertje bij onze ouders thuis.
Ik beweer dat deze groen is en hij blauw(zeker te weten dat hij groen is overigens)
edit: oja mijn broer heeft blauwe ogen en ik bruine
Winx schreef:Ik ben geen Japanner of ChineesMaar trek met computeren en televisie kijken mijn ogen tot spleetjes maar merk het zelf niet eens. Maar als je het expres doet merk je wel verschil zie je het anders zoals Flew zegt. Maar ik heb dus mijn ogen veel als spleetjes ook als ik ingespannen ben maar zie gewoon.
Dus ik denk dat die mensen net zo veel zien en ook ongeveer net zo als wij.