Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:11

een ding wel katiavl
als je zeker bent van je zelf (eigenwaarde) en een positive instelling hebt zullen pestgedrag heel anders over komen
als wanneer je geen / weinig eigenwaarde hebt en niet positief ingesteld bent

daarbij als iemand met schouders hangend naar beneden kijken door de stad loopt zal deze eerder als "slachtoffer"worden "uitgekozen"dan iemand die straalt

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:12

Nogmaals: waar kan ik Informatie vinden over nieuwetijds kinderen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:12

arans schreef:

www.google.nl Clown

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:13

Quellian schreef:
Smurfie schreef:
Indigo's weten niet alles... Knipoog Ik weet niet hoe je daar bij komt? Indigo's zijn gewoon nieuwe tijds kinderen hoor.

IK weet wel dat indigo's nieuwetijdskinderen zijn, maar ik denk dat jij het niet weet. Ik denk -bijna zeker te weten n.a.v. dit topic- dat jij niet weet wat het inhoudt. Ik kan je wel verklappen dat je geen indigo bent Knipoog

Ik weet er wat over maar of ik alles weet nee ik ben het nu aan het ondervinden. en ik ben der zelf ook op getest..Aangezien ik voor veel dingen over gevoelig ben. invloeden van buitenaf (o.a straling, energieen) Telepatish, overgevoelig voor cafaine, enz enz.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:14

Smurfie schreef:
Ik weet er wat over maar of ik alles weet nee ik ben het nu aan het ondervinden. en ik ben der zelf ook op getest..Aangezien ik voor veel dingen over gevoelig ben. invloeden van buitenaf (o.a straling, energieen) Telepatish, overgevoelig voor cafaine, enz enz.

Ik wil het je met alle liefde van de wereld uitleggen, maar indigo's zijn niet aan het ontdekken op hun 21e.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:14

Miryamk schreef:
Ik krijg een beetje de kriebels van deze stelling....Iedereen weet zo onderhand wel dat wanneer je niet lekker in je vel zit je weerstand verminderd. Maar sommige dingen die hier gezegd worden maken me een beetje boos.....Het zou wel verrekte makkelijk zijn als alles met Bach en Reiki op te lossen was.
Maar dat is natuurlijk niet zo. Eergisteren zat ik naast een stervende vrouw van nog geen 60, vol met kanker én levenslust terwijl ze schreeuwde van de pijn wou ze toch door blijven leven, ik ken weinig mensen die zo positief in het leven stonden. Stonden want een aantal uren na mijn vertrek is ze toch gestorven....Wat een gezwets om (dodelijke) ziektes af te doen als geestelijke kwaaltjes.

amen. Allemaal heel leuk die reiki en steentjes enzo, en kan mensen heel goed ondersteunen (ik ken wel mensen die veel baat hebben bij reiki), maar het is echt veeeeel te kort door de bocht, die stelling van jou. Mijn opa was een aartsoptimist die prima in zijn vel zat.. tot de longkanker hem wegnam. En dan wil ik het nog niet hebben over die onzin van "ja maar je voorouders in de oorlog" , waar baseer je dat in hemelsnaam op, dat is gewoon net zo onzinnig als dat koffiedik kijken. En dat je geestelijke gesteldheid zijn weerslag heeft op je lichaam is ook niets nieuws.

Ik word trouwens ook een beetje kriegel van al die hordes mensen die zichzelf Indigo noemen Nagelbijten / Gniffelen dan verklaar ik hierbij dat ik ook een Indigo ben Vork (en ja, ik weet wat het is, maar 90 % van de mensen die zichzelf dat plakkertje geven vind zichzelf vooral erg interessant en veelwetend.. en bij de meeste heb ik geen greintje meer gevoeligheid of intuitie en dergelijke kunnen vinden als bij de rest van de mensen inclusief mezelf. hou ik niet zo van Haha! als je werkelijk wat kan, hoef je er niet zoveel over te l*llen en er interessant mee te doen Knipoog ).
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 23-08-07 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:15

Misschien moet jij eens gaan uitvogelen over familie opstellingen Lachen voordat je uberhaud zulke uitspraken doet of laat er zelf 1 doen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:15

Wat is het verschil dan met prozac, daar doet het je gewoon niets meer.
Dat negatieve kijken, die slachtoffer rol allemaal gevolgen van een element. Lachen
Maar heb het over dat naar reguliere word verweten als symtoom bestrijdend, terwijl zo een dingen alleen sympthoom bestrijdend is.

Net zoals bij maagzweren dat stress de oorzaak is, vind ik echt gevaarlijk zo een dingen persoonlijk Lachen maar dat is gewoon men eigen mening

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:16

Quellian schreef:
Smurfie schreef:

Ik wil het je met alle liefde van de wereld uitleggen, maar indigo's zijn niet aan het ontdekken op hun 21e.

Ze zijn aan het ontwikkelen Knipoog

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:16

arans schreef:

Ik ben ook even op zoek geweest: http://www.indigokind.com/

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:17

Smurfie schreef:
Misschien moet jij eens gaan uitvogelen over familie opstellingen Lachen voordat je uberhaud zulke uitspraken doet of laat er zelf 1 doen.

op wie reageer je nou?

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:19

Op jou Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:21

Smurfie schreef:

Ik weet wat familie opstellingen zijn en vind het behoorlijke stierenpoep Knipoog Tuurlijk hebben de mensen om je heen invloed op je geestelijke gesteldheid, maar dat logisch. Een beetje goeie psych kan je daar ook mee helpen, heb je geen familieopstelling voor nodig. En dan nog, verklaart een familieopstelling geen kanker Knipoog

edit: ik dacht dat bovenstaande op mij gericht was.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:22

dan moet je even quoten, wordt een beetje onduidelijk zo.
maar waarom zou ik me gaan verdiepen in familie opstellingen? de ouders van mijn schoonvader hebben de oorlog mee gemaakt, hij zelf trouwens ook, had ie daarom hartklachten?
Mijn oma heeft de oorlog ook mee gemaakt, krijg ik dan ook hartklachten?
de hartklachten in dit geval zijn medisch prima verklaard, waarom moeten ze dan op een onzin manier nog verder verklaard worden?
ik geloof nogmaals dat reiki bepaalde mensen met bepaalde dingen kan helpen, ik heb weleens bach gebruikt, ik heb amethist om mijn nek hangen, maar jou uitspraak gaat mij gewoon te ver

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:24

hmm als ik naar de uitleg kijk bij google, is ieder kind met een geestelijke stoornis (sorry dat ik het zo noem) die een beetje filisofie's is een nieuwetijds kind...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:24

Ik ben daar een heel mooi voorbeeld van. Ik heb MAANDEN lang gelopen met een verschrikkelijke allergie, heb bij twee ziekenhuizen gelopen, en niemand wist wat het was. Uiteindelijk kwam eruit dat ik allergisch was voor alle hooikoorts (maar dat wist ik al, en kon niet de reden zijn) en voor nikkel, en kobalt. Maar ook dat was niet de oorzaak.

Uiteindelijk ging het ineens weg, tot het een paar maanden geleden weer terug kwam in mindere mate.

De eerste keer dat ik het kreeg en aanhield, was mijn opa ziek, en heeft hij heel lang geleden, ik dacht dat ik er normaal mee kon omgaan, maar blijkbaar niet, tegelijkertijd was mijn paard ook ziek, en was ik daar ook ziek van (geestelijk), en nu 3 maanden terug heb ik weer ergens stress/verdriet om, en heb ik het weer in zeer lichte mate terug.

Dus ja, was je geestelijk niet kunt verwerken, of luchten, komt er zeker in je lichaam uit.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:24

een geestelijke storing? als jij hoog gvoeligheid een geestelijke storingvind?

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:25

stef schreef:
dan moet je even quoten, wordt een beetje onduidelijk zo.
maar waarom zou ik me gaan verdiepen in familie opstellingen? de ouders van mijn schoonvader hebben de oorlog mee gemaakt, hij zelf trouwens ook, had ie daarom hartklachten?
Mijn oma heeft de oorlog ook mee gemaakt, krijg ik dan ook hartklachten?
de hartklachten in dit geval zijn medisch prima verklaard, waarom moeten ze dan op een onzin manier nog verder verklaard worden?
ik geloof nogmaals dat reiki bepaalde mensen met bepaalde dingen kan helpen, ik heb weleens bach gebruikt, ik heb amethist om mijn nek hangen, maar jou uitspraak gaat mij gewoon te ver

Het gaat ook ver Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:26

nee, het gaat té ver, maar dat wil je echt niet snappen geloof ik

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:27

of jij wilt het niet snappen omdat te ver boven je pet gaat..
Geef me dan maar eens antwoord op deze vraag..

Waarom zouden we wel een maagzweer kunnen krijgen door onze eigen negatieve instelling en geen kanker?

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:27

Ik ben het er niet mee eens.
Stress ect. kan een heleboel dingen veroorzaken maar láng niet alles.

Mijn oom zat altijd kiplekker in zijn vel, was vrolijk en positief. Hij sporte veel, was verder dus ook kerngezond maar hij kreeg plotseling hartstilstand en nu is hij er niet meer.
En dit ligt dus absoluut niet aan stress ed. en al hélemaal niet aan 'je opa in de oorlog (wat een onzin?)'.

Nee, er worden hier best 'harde' dingen gezegd waar ik niet goed tegen kan..

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:27

stef schreef:
nee, het gaat té ver, maar dat wil je echt niet snappen geloof ik

Het is en blijft natuurlijk haar mening, haar visie. En die staat compleet tegenover die van jou. En ik vind dat je dat moet respecteren.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:28

Jemig Smurfie stap van die wolk en doe mee met het échte leven! Leuke theorie voor 'kwaaltjes' maar ik zou je wel eens willen horen tegen terminale patiënten!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:28

ShannaY schreef:
Dus ja, was je geestelijk niet kunt verwerken, of luchten, komt er zeker in je lichaam uit.

Zeker, 100% mee eens! Maar idd door darmklachten, hoofdpijn, uitslag, etc, niet dmv kanker, hartproblemen, etc

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:28

traan_beauty schreef:
Ik ben het er niet mee eens.
Stress ect. kan een heleboel dingen veroorzaken maar láng niet alles.

Mijn oom zat altijd kiplekker in zijn vel, was vrolijk en positief. Hij sporte veel, was verder dus ook kerngezond maar hij kreeg plotseling hartstilstand en nu is hij er niet meer.
En dit ligt dus absoluut niet aan stress ed. en al hélemaal niet aan 'je opa in de oorlog (wat een onzin?)'.

Nee, er worden hier best 'harde' dingen gezegd waar ik niet goed tegen kan..

Het was een VOORBEELD.