Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Nogmaals: waar kan ik Informatie vinden over nieuwetijds kinderen?
Quellian schreef:Smurfie schreef:Indigo's weten niet alles...Ik weet niet hoe je daar bij komt? Indigo's zijn gewoon nieuwe tijds kinderen hoor.
IK weet wel dat indigo's nieuwetijdskinderen zijn, maar ik denk dat jij het niet weet. Ik denk -bijna zeker te weten n.a.v. dit topic- dat jij niet weet wat het inhoudt. Ik kan je wel verklappen dat je geen indigo bent
Smurfie schreef:Ik weet er wat over maar of ik alles weet nee ik ben het nu aan het ondervinden. en ik ben der zelf ook op getest..Aangezien ik voor veel dingen over gevoelig ben. invloeden van buitenaf (o.a straling, energieen) Telepatish, overgevoelig voor cafaine, enz enz.
Miryamk schreef:Ik krijg een beetje de kriebels van deze stelling....Iedereen weet zo onderhand wel dat wanneer je niet lekker in je vel zit je weerstand verminderd. Maar sommige dingen die hier gezegd worden maken me een beetje boos.....Het zou wel verrekte makkelijk zijn als alles met Bach en Reiki op te lossen was.
Maar dat is natuurlijk niet zo. Eergisteren zat ik naast een stervende vrouw van nog geen 60, vol met kanker én levenslust terwijl ze schreeuwde van de pijn wou ze toch door blijven leven, ik ken weinig mensen die zo positief in het leven stonden. Stonden want een aantal uren na mijn vertrek is ze toch gestorven....Wat een gezwets om (dodelijke) ziektes af te doen als geestelijke kwaaltjes.
Quellian schreef:Smurfie schreef:Ik weet er wat over maar of ik alles weet nee ik ben het nu aan het ondervinden. en ik ben der zelf ook op getest..Aangezien ik voor veel dingen over gevoelig ben. invloeden van buitenaf (o.a straling, energieen) Telepatish, overgevoelig voor cafaine, enz enz.
Ik wil het je met alle liefde van de wereld uitleggen, maar indigo's zijn niet aan het ontdekken op hun 21e.
arans schreef:Nogmaals: waar kan ik Informatie vinden over nieuwetijds kinderen?
Smurfie schreef:Misschien moet jij eens gaan uitvogelen over familie opstellingenvoordat je uberhaud zulke uitspraken doet of laat er zelf 1 doen.
Smurfie schreef:Misschien moet jij eens gaan uitvogelen over familie opstellingenvoordat je uberhaud zulke uitspraken doet of laat er zelf 1 doen.
stef schreef:dan moet je even quoten, wordt een beetje onduidelijk zo.
maar waarom zou ik me gaan verdiepen in familie opstellingen? de ouders van mijn schoonvader hebben de oorlog mee gemaakt, hij zelf trouwens ook, had ie daarom hartklachten?
Mijn oma heeft de oorlog ook mee gemaakt, krijg ik dan ook hartklachten?
de hartklachten in dit geval zijn medisch prima verklaard, waarom moeten ze dan op een onzin manier nog verder verklaard worden?
ik geloof nogmaals dat reiki bepaalde mensen met bepaalde dingen kan helpen, ik heb weleens bach gebruikt, ik heb amethist om mijn nek hangen, maar jou uitspraak gaat mij gewoon te ver
stef schreef:nee, het gaat té ver, maar dat wil je echt niet snappen geloof ik
ShannaY schreef:Dus ja, was je geestelijk niet kunt verwerken, of luchten, komt er zeker in je lichaam uit.
traan_beauty schreef:Ik ben het er niet mee eens.
Stress ect. kan een heleboel dingen veroorzaken maar láng niet alles.
Mijn oom zat altijd kiplekker in zijn vel, was vrolijk en positief. Hij sporte veel, was verder dus ook kerngezond maar hij kreeg plotseling hartstilstand en nu is hij er niet meer.
En dit ligt dus absoluut niet aan stress ed. en al hélemaal niet aan 'je opa in de oorlog (wat een onzin?)'.
Nee, er worden hier best 'harde' dingen gezegd waar ik niet goed tegen kan..