Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:toch best l-u-llig als je het te horen krijgt hoor
nickyu schreef:Barmat schreef:toch best l-u-llig als je het te horen krijgt hoor
je most eens weten hoe uhhhh direct die van mij soms uit te bocht kan komen
"DAAR BEN JE TE DIK VOOR HE MAMMMMMMMM en dan echt luidkeels door de winkelstraat oid
Barmat schreef:Mag ik vragen wat voor eetprobleem Breitling?
Ik ben wel een emo-eter zeg maar... maar ik kan ook gerust dagen niks eten... ook wel een beetje problematische eter dus, maar gelukkig geen echt eetprobleem zoals boulimia of anorexia....
Ergste van alles vind ik wel dat ik door al dat niet eten-wel eten gewoon niet meer af kan vallen, al eet ik nog zo weinig....
Barmat schreef:Feit is ook dat ik mij op mn 16e door een gefrustreerde moeder met vertekend zelfbeeld en beeld van anderen aan de afslankpillen met amfetamine heb laten helpen... terwijl ik niet te dik was toen... dat heeft mn stofwisseling wel aardig lamgelegd ja......
Yinari schreef:Best wel lekker eigenlijk hè, meer mensen met hetzelfde. Kun je ongegeneerd je verhaaltje doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er thuis met helemaal niemand over praat, jullie wel? Mijn omgeving is het laatste halfjaar wel wat achterdochtig geworden omdat ik zo was afgevallen. Maar nu ik in de vakantie weer thuis was ben ik ook weer aangekomen, dus nu krijg ik minder commentaar. Het voelt zo zwak, daarom wil ik het er niet met ze over hebben.
Hebben jullie daar ook moeite mee?
Breitling schreef:ik voel me zelf een stuk fijner als ik slanker ben. voor mijn vriend hoef ik ook niet af te vallen. Maar voor mezelf wel.