Oh, en ik heb trouwens een wenkbrauwpiercing gehad en een neuspiercing, en nog wat in mijn oor.
Ze zijn er allemaal uit

x
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Viva06 schreef:en dat gaat gewoon weer helemaal weg.. ?
(ik vond het zo raar omdat het op de andere plekken in mijn tong maar 2 dagen was en hier al mee als een week) maarja als jullie zeggen dat het goed komt
Loves_Sjakie schreef:pony´s en piercing´s gaat dat samen ?
MoonChloe schreef:Het is helaas geen onzin, ikkiekikker is niet de enige die dat verhaal vertelt, heb dat verhaal veel vaker gehoord. Ook van mensen die daar hebben gewerkt.
Anoniem schreef:Maar zoiezo kunnen ze niet iemand die niet kan piercen en het het niet mag daar niet laten werken. En aangezien ze een redelijk goed bedrijf zijn (V&D) laten ze dus echt niet een "zomaar iemand" daar werken. Daar geloof ik helemaal niets van.
Beauty_yana0 schreef:Ik meld me hier ook maar weer eens!
Heb een navel en helix piercing en in ieder oor 2 gaatjes!
Hebben de mensen hier die de helix hebben laten schieten ook een raar bultje aan de achterkant van je oor, bij dat gaatje zeg maar?
Beauty_yana0 schreef:Ik meld me hier ook maar weer eens!
Hebben de mensen hier die de helix hebben laten schieten ook een raar bultje aan de achterkant van je oor, bij dat gaatje zeg maar?
Citaat:Dat heb ik dus ook (boven in mijn oor) zoon bultje.
Iemand heeft mij een keer uitgelgd dat dat gewoon kraakbeen is wat "naar achter" is geduwd.
Net als dat je een pen door papier prik, dan zit er aan de andere kant het papier dat opzij is geduwd.
Maar heb je daar dan als je hem laat piercen dan geen last van?
De eenigste reden dat ik hem wou laten piercen is eigelijk omdat je dan niet 6 weken met een mega zweerknopje/oorbel in je neus hoeft te lopen maar er meteen iets "fatsoenlijks" in kan
xDramaQueen schreef:Beauty_yana0 schreef:Ik meld me hier ook maar weer eens!
ik heb een misvormd oor, heb nog nooit zo'n spijt van iets gehadik laat nooit meer schieten
Deesiej schreef:Beauty_yana0 schreef:Ik meld me hier ook maar weer eens!
Jep
bericht uit vorige topic,Citaat:Dat heb ik dus ook (boven in mijn oor) zoon bultje.
Iemand heeft mij een keer uitgelgd dat dat gewoon kraakbeen is wat "naar achter" is geduwd.
Net als dat je een pen door papier prik, dan zit er aan de andere kant het papier dat opzij is geduwd.
Maar heb je daar dan als je hem laat piercen dan geen last van?
De eenigste reden dat ik hem wou laten piercen is eigelijk omdat je dan niet 6 weken met een mega zweerknopje/oorbel in je neus hoeft te lopen maar er meteen iets "fatsoenlijks" in kan
Loves_Sjakie schreef:pony´s en piercing´s gaat dat samen ?
Anoniem schreef:uhmm k had ff een vraagje wat is de minmale leeftijd om een tragus piercing te laten zetten als je toestemming van je ouders heb ?
_Elise schreef:Anoniem schreef:uhmm k had ff een vraagje wat is de minmale leeftijd om een tragus piercing te laten zetten als je toestemming van je ouders heb ?
bij mij was het 14 jaar(had ik geluk dat ik net 2 dagen 14 was
)
maar er moest wel een ouder bij zijn..
_Elise schreef:Anoniem schreef:uhmm k had ff een vraagje wat is de minmale leeftijd om een tragus piercing te laten zetten als je toestemming van je ouders heb ?
bij mij was het 14 jaar(had ik geluk dat ik net 2 dagen 14 was
)
maar er moest wel een ouder bij zijn..