Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaarja, ik moet er een keer vanaf natuurlijk.
) zonder telefoon.
En nu heb ik er eigenlijk niks meer van. Vind het wel leuk nu, bellen.
Maakt niet uit naar wie.
_Sas_ schreef:Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'!
Mn ouders bellen vind ik niet eng, maar verder.. Moet nu al een paar weken de dokter bellen voor een herhalingsrecept maar blijf het maar uitstellen..
Het stomste is dat ik op mn werk nergens last van heb, werk als administratief medewerkster/telefoniste en heb soms wel 150 telefoontjes per dag
whahaha dat laat ik mijn vriend doen
En mama betaalt de rekening, dus zij zal het een minder goed idee vinden, gok ik
ik kom door mijn belminuten heen, maar je gaf aan dat gebeld worden geen probleem is.. dus jou 100 keer per dag bellen helpt waarschijnlijk niet. Zal je alleen maar irritant vinden gok ik
Succes verder! Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Fijn dat je dit helemaal zo uitgeschreven hebt!
Ik heb eens op internet gezocht en hier staat dat stappenplan, er staat een voorbeeld bij en bij elke stap wordt uitgelegd wat er de bedoeling van is: http://www.leren.nl/cursus/persoonlijke ... nplan.html
Over 5 minuten wil ik bellen, dus ik dacht: "Ik ga dat topic nog eens terugzoeken!" En nu lees ik dit weer, inclusief dat van die stapjes. Dit ga ik nu echt gebruiken
Ik vindt het ook heel erg om anderen te bellen.
Maargoed, dat helpt dan wel en als ik dan

Op telefoonnummer geprobeerd, neemt niemand op. Leuk, straks nog een keer terugbellen...
Maar je zegt het: je hebt het gedaan en da's het belangrijkst!
Nouks schreef:Hmmmmm oud topic... Vond je t nu echt nodig dit topic na 10 maand omhoog te schoppen om ons te vertellen dat je er nog steeds last van hebt en dat je telefoontjes moet plegen voor je stage?