Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinger schreef:ThaGirl schreef:Nou als ik het goed heb begrepen van die BMI uitleg die hierboven staat, dan is het je gewicht (58 kg) delen door 2 x je lengte (1.74)= 3.48. dus: 58:3.48= 16.6
Ik ben niet aan het afvallen en heb ook nooit gelijnd maar ben gewoon zo..
Zoe_Simba schreef:K heb ook best vee lproblemen gehad maar ik sluit me voor alles af emotie's naar mensen die dicht bij me staan enz. mensen die iets verder weg staan zien een heel ander meisje. en ik ben ook nie tevreden over mn gewicht en ben er wel degelijk mee bezig k ben nu 13 en vorig jaar was er ook een meisje die ano had (nog best normaal gewicht) k wou ook zo dun zijn en heb me erin verdiept k heb niet gebraakt heb wel geprobeerd niet te eten maar,juist omdat ik me erin verdiept had zag ik ook hoe slecht t was.
Niemand weet hiervan soms (vroeger) d8 ik ook wel als ik nou maar heel eventjes anorexia zou hebben maar later zag ik in dat dat niet eventjes kan. en ik weet ook heel goed toen ik 11/12 was ik heel erg werd overgehaald doro al die bekende sterren met hun ideale maatje 30 en door de modellenwereld.
ik zou nooit anorexia willen
ik probeer wel met sporten enz.
en al die pro site's tjaa, t is schokkend
cle0o_o0 schreef:Interessant topic, de denkwereld van mensen met anorexia interesseert me wel! Als zo'n meisje een foto van zichzelf ziet, vind ze zichzelf te dik maar hoe ziet zij andere mensen dan?
cle0o_o0 schreef:Interessant topic, de denkwereld van mensen met anorexia interesseert me wel! Als zo'n meisje een foto van zichzelf ziet, vind ze zichzelf te dik maar hoe ziet zij andere mensen dan?
Hahaatje schreef:cle0o_o0 schreef:Interessant topic, de denkwereld van mensen met anorexia interesseert me wel! Als zo'n meisje een foto van zichzelf ziet, vind ze zichzelf te dik maar hoe ziet zij andere mensen dan?
Dat is juist het probleem, zij vinden andere, dikkere mensen vaak juist niet dik. Het is gewoon een totaal verkeerd zelfbeeld, die meisjes zien echt een dik persoon als ze in de spiegel kijken...
Dinger schreef:ThaGirl schreef:Nou als ik het goed heb begrepen van die BMI uitleg die hierboven staat, dan is het je gewicht (58 kg) delen door 2 x je lengte (1.74)= 3.48. dus: 58:3.48= 16.6
Ik ben niet aan het afvallen en heb ook nooit gelijnd maar ben gewoon zo..
He... apart... ik weeg 59 kilo en 1.73 lang, en dat scheelt dan gelijk 3 punten bij de BMI
Zoe_Simba schreef:K heb ook best vee lproblemen gehad maar ik sluit me voor alles af emotie's naar mensen die dicht bij me staan enz. mensen die iets verder weg staan zien een heel ander meisje. en ik ben ook nie tevreden over mn gewicht en ben er wel degelijk mee bezig k ben nu 13 en vorig jaar was er ook een meisje die ano had (nog best normaal gewicht) k wou ook zo dun zijn en heb me erin verdiept k heb niet gebraakt heb wel geprobeerd niet te eten maar,juist omdat ik me erin verdiept had zag ik ook hoe slecht t was.
Niemand weet hiervan soms (vroeger) d8 ik ook wel als ik nou maar heel eventjes anorexia zou hebben maar later zag ik in dat dat niet eventjes kan. en ik weet ook heel goed toen ik 11/12 was ik heel erg werd overgehaald doro al die bekende sterren met hun ideale maatje 30 en door de modellenwereld.
ik zou nooit anorexia willen
ik probeer wel met sporten enz.
en al die pro site's tjaa, t is schokkend
_Tessaa schreef:Dinger schreef:
Je moet je gewicht delen door je lengte in het kwadraat !!
Dus 58 : 1.74² = 19,2
En 59 : 1.73² = 19,7
!
Miss_Blimm schreef:Nee en dan de 'tips' op de site! Te gek voor woorden!
http://users.telenet.be/studio.dova/pro ... age298.htm
Hahaatje schreef:En wat ik ook begrijp uit veel verhalen is dat het bij sommige meisjes niet eens gaat om het dunner worden maar om de controle die ze hebben over hun eetpatroon, of juist het ontbreken daarvan.
Farouche schreef:Ik heb het niet gezien, maar het reclame stukje wel. Toen zag je een foto van een scharminkel en dan zegt ze nog ''Kijk hoe vet, kijk hoe dik me heupen zijn, gadver..''