Benen ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:30

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Thats_Me

Re: Benen ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:40

kitty_gomez schreef:
ik wilde morgen ontharings creme/gel kopen.

ik zag die van veet, maar heb net even op bokt gezocht; ja bokt is toch altijd handig.

veet schijnt niet echt geweldig spul te zijn

welk spul vinden jullie wel goed? ik scheer nu, maar dat werkt niet zo.

Ik kon laatst dé test toen. Moest namelijk aan m'n enkel geopereerd worden en moest m'n been ontharen met van dan ontharingsspul.
Werkte opzich wel maar stonken dat het deed Nagelbijten / Gniffelen

Naja was dus wel benieuwd of het nou echt langer weg bleef dan bij scheren dus heb m'n andere been gewoon met m'n mesje (die eigenlijk al te lang mee gaat Nagelbijten / Gniffelen ) gedaan.

Resultaat: Scheren is gladder en haartjes kwamen ietsjes later terug dan met creme. Daarbij is scheren in een minuutje gedaan en ben je met die creme zo'n 10 min. bezig.

Heb ook wel eens met zo'n epileer apparaat aan de gang geweest. Martelwerktuig is dat zeg. Heb best hoge pijngrens maar na een uur met dat ding aan de slag geweest te zijn en nog steeds niet alle haartjes weg had ik het wel weer gehad.

Harsen vind ik zelf niet fijn dat kan je beter laten doen gebeurt het vaak ook netter en zelf ben je vaak toch te lief voor je zelf.

Oja en laseren kan helpen maar dat is niet blijvend want er kunnen altijd weer haartjes terug komen. Daarbij is het altijd wel weer afwachten of het werkt en is ook niet geheel pijnloos.

Dus tot dat er dé oplossing is gevonden voor het verwijderen van ongewenst haar blijf ik het scheermesje gebruiken. Snel, makkelijk en pijnloos (als je je niet snijdt natuurlijk)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:41

Heeft er iemand ervaring met het weg laseren van haar?

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:44

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:47

Mn moeder en ik hebben afgelopen week de phillips satinelle ice oid gekocht.. Ik heb er nog niet eens 1 onderbeen mee kunnen doen. Heb een besthoge pijngrens maar dit ging echt te ver Nagelbijten / Gniffelen Ik probeer het nog 1 keer maar denkdat ik het gewoon houd bij mn oude vertrouwde scheermesjes Clown!

Gebruik soms ook de veet ontharings creme laat het eigenlijk langer zitten dan op de verpakking staat en dan gaan wel alle haartjes weg Clown