Maar meer als in; 8 uur slapen sowieso per nacht, elke dag fruit en groente eten, niet zoveel snoepen, 1.5 liter drinken.
En wat meer bewegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Ja tuurlijk moet je meer drinken als je zweet of sport of vocht verliest enzo, maar als je gewoon normaal eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken over wel of niet genoeg vocht binnenkrijgen.
Maar het is moeilijk om een richtlijn aan te geven, voor de ene is een liter genoeg terwijl een ander wél twee liter nodig heeft.
Hoef ik me nooit zorgen om te maken gelukkig want ik drink liever iets dan dat ik eet
BrittKitt schreef:Light is beter dan gewone suiker wanneer je er minder van consumeert, drink je net zo veel of zelfs meer van lightcola dan van gewone cola bijvoorbeeld is het zelfs slechter.
Mazzel-meid schreef:BrittKitt schreef:Light is beter dan gewone suiker wanneer je er minder van consumeert, drink je net zo veel of zelfs meer van lightcola dan van gewone cola bijvoorbeeld is het zelfs slechter.
is dat zo?![]()
ik drink echt líters cola light weg
BrittKitt schreef:Ja tuurlijk moet je meer drinken als je zweet of sport of vocht verliest enzo, maar als je gewoon normaal eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken over wel of niet genoeg vocht binnenkrijgen.
Maar het is moeilijk om een richtlijn aan te geven, voor de ene is een liter genoeg terwijl een ander wél twee liter nodig heeft.
Hoef ik me nooit zorgen om te maken gelukkig want ik drink liever iets dan dat ik eet
Black2000 schreef:enne voor mij geen 10 of 15 kilo eraf............... stuk of 40!!!!!!!!!!!!!!!!
Dioxide schreef:Vanwege het Kaliumgehalte in een banaan mag je ze niet te veel eten. Kaliumvergiftiging is dodelijk
Rozanne schreef:Ik sluit me aan.. Ik leef nu ook in vakantie sfeer.. Zeeér ongezond
BrittKitt schreef:Ja ik ook, dan val ik vanzelf af
Latruda schreef:Black2000 schreef:enne voor mij geen 10 of 15 kilo eraf............... stuk of 40!!!!!!!!!!!!!!!!
hier nog zo'n 1...