Morgen is het helemaal voorbij..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Morgen is het helemaal voorbij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:52

Woehoe, ik doe mee!!
Maar meer als in; 8 uur slapen sowieso per nacht, elke dag fruit en groente eten, niet zoveel snoepen, 1.5 liter drinken.
En wat meer bewegen

Go jij! Go jij!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:55

Ja tuurlijk moet je meer drinken als je zweet of sport of vocht verliest enzo, maar als je gewoon normaal eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken over wel of niet genoeg vocht binnenkrijgen.
Maar het is moeilijk om een richtlijn aan te geven, voor de ene is een liter genoeg terwijl een ander wél twee liter nodig heeft.
Hoef ik me nooit zorgen om te maken gelukkig want ik drink liever iets dan dat ik eet Tong uitsteken

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:59

BrittKitt schreef:
Ja tuurlijk moet je meer drinken als je zweet of sport of vocht verliest enzo, maar als je gewoon normaal eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken over wel of niet genoeg vocht binnenkrijgen.
Maar het is moeilijk om een richtlijn aan te geven, voor de ene is een liter genoeg terwijl een ander wél twee liter nodig heeft.
Hoef ik me nooit zorgen om te maken gelukkig want ik drink liever iets dan dat ik eet Tong uitsteken

Het verschilt ook zeker per persoon. Maar wat ik wil zeggen is dat niet iedereen automoatisch voldoende vocht binnenkrijgt. Want de definitie normaal is ook erg moeilijk. Voor de een is iets heel anders normaal dan de ander. Ik heb zelf aan het begin van dit jaar mijn vochtinname bijgehouden en ik kwam toch echt niet op die 1 liter uit!Daar moet ik zeker een extra flesje water voor drinken en dat is voor mij geen gewoonte.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:04

Wat ook heel belangrijk is voor als je wil afvallen, lightproducten zijn troep. Vooral frisdrank
Light is beter dan gewone suiker wanneer je er minder van consumeert, drink je net zo veel of zelfs meer van lightcola dan van gewone cola bijvoorbeeld is het zelfs slechter.
Je kan het beste gewoon minder drinken en vervangen door ander spul.
Ook zijn vruchtensappen uit pak slecht, daar zit ook superveel (toegevoegde) suiker in. Pers je eigen sap bijvoorbeeld, ben je zeker dat het zonder toegevoegde suikers is.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:06

BrittKitt schreef:
Light is beter dan gewone suiker wanneer je er minder van consumeert, drink je net zo veel of zelfs meer van lightcola dan van gewone cola bijvoorbeeld is het zelfs slechter.

is dat zo? Bloos
ik drink echt líters cola light weg

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:09

Mazzel-meid schreef:
BrittKitt schreef:

is dat zo? Bloos
ik drink echt líters cola light weg

In light zitten er allerlei zoetstoffen en als je daar veel van binnenkrijgt is dat niet zo goed voor je (je darmen kunnen bijv van slag raken)
Laatst bijgewerkt door Natrick op 16-07-07 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Lovely1

BrittKitt schreef:

Ik moet echt wel op mijn vochtopname letten anders drink ik veel te weinig. Ik moet altijd snel naar het toilet en daarom drink ik te weinig.. vind het lastig Verdrietig
Banaan is slecht omdat het veel koolhydraten zijn, dat is de reden waarom sporters veel pasta en banaan naar binnen werken om dit vervolgens weer te verbranden. Sport je dus veel dan kan je rustig voor het sporten of tijdens een banaantje wegwerken om wat energie op te doen. Maar als je weinig eet wordt het gewoon omgezet in vet (wat we dus bij nadruk niet willen Tong uitsteken ).
Je moet wel aardig veel banaan wegwerken voordat je een vergiftiging krijgt Bloos je raakt eerder verstopt Cool
Liga continu (ook in chocoladesmaak Knipoog) is goed tusssendoor of natuurlijk liga evergreen. Veel water drinken vult ook dus dat is zeker goed. Niet meer eten na 8 uur (of voor jezelf een tijd afspreken wat een poosje voor je bedtijd is) helpt ook erg goed, en je hebt 's ochtends dan ook meer zin in een goed ontbijt. Sinaasappelsap op de nuchtere maag of lauw water schijnt ook goed te zijn om je spijsvertering op gang te helpen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd...
Ik doe in ieder geval ook mee met veel bewegen (heb er zaterdag al 71km fietsen opzitten Go jij! Go jij! ) of ik begin pas volgende week... nu met de vierdaagsefeesten Schijnheilig dat gaat niet werken Tong uitsteken

Britt

Aspartaan is echt slecht ja Tong uitsteken
Slechter dan suiker nog

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:13

Ik ga ook stug door hoor, alweer 2 weken, morgen weer op consult en op de weegschaal, ben benieuwd!

Ik begin in de ochtend met vitaminetabletten en 2 voedingssupplementen, dan 2 volkoren crackers met suikervrije jam, tussendoor een glas optimeldrink, als lunch eerst weer tabletten, dan 3 of 4 crackers met mager beleg zoals kipfilet of rosbief, of paturain light en een bak rauwkost, tussendoor vaak een appel en een opkikker en in de avond weer 2 tabletten, 100 gram zilvervliesrijst of volkorenpasta met 100 gram mager vlees of vis en onbeperkt groenten! Het is dus een suikervrij, vetarm dieet! Ik voel me er erg goed bij!

Heb ook een boodschappenlijst gekregen met dingen die ik mag hebben aan vlees, vis, groenten, zuivel, drinken, etc!

http://www.newfigure.nl

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:15

enne voor mij geen 10 of 15 kilo eraf............... stuk of 40!!!!!!!!!!!!!!!!

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:46

Black2000 schreef:

hier nog zo'n 1... Bloos

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:35

Dioxide schreef:
Vanwege het Kaliumgehalte in een banaan mag je ze niet te veel eten. Kaliumvergiftiging is dodelijk Knipoog

Ja en van water kun je ook dood gaan. Ik weet niet hoeveel bananen je daarvoor moet eten? Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:36

Ik heb wel ooit uitgerekend voor de lol dat als je elke 3 seconde, 3 dagen lang je dan high wordt Vork

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:37

Veel liza, zowiezo geen bananen als je aan het dieeten bent Tong uitsteken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:38

Rozanne schreef:
Ik sluit me aan.. Ik leef nu ook in vakantie sfeer.. Zeeér ongezond Knipoog

Juist ja! Haha!
Ik pak straks nog even een bord macaroni als ik moet werken en daarna gaan we over op wortels en Crystal Clear/water. Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:40

Ik vind dat bananen best mogen, maarja ben ook niet echt op dieet, meer op de gezonder eet toer. Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:41

Ja ik ook, dan val ik vanzelf af Clown

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:42

BrittKitt schreef:
Ja ik ook, dan val ik vanzelf af Clown

Ja niet heel snel maar wel gezond iig en je valt niet terug. Tong uitsteken

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:43

Latruda schreef:
Black2000 schreef:

hier nog zo'n 1... Bloos

steekt ook vingertje op Bloos

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:55

Ik wil dr ook nog 10 kwijt! En graag zo snel mogelijk... Ben met Sonja Bakker al 6 kilo afgevallen en nu weer 2 kilo aangekomen Boos! Dus ik ga heel snel weer verder met gezond en sportief leven!
Net een bak meloenstukjes als lunch genuttigd samen met een fles water. Vanmorgen een cracker met light kaas en een appel. Vanmiddag weer fitnessen, moet allemaal goedkomen!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:58

Even nog iets mbt sporten: Niet elke dag hetzelfde doen, maar daag jezelf uit door net iets verder te gaan.
Anders wordt het gewennigsbeweging en je lichaam past zich daar op aan. Als jij een half jaar lang elke dag een uur hardloopt, kan het gerust zijn dat jij aan het einde zwaarder weegt dan aan het begin terwijl je toch veel sport

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:02

Ik denk dat je sonja bakkeren aanhoud plus iets meer eten dat het wel een goed dieet is, maar veel vallen spijtig genoeg in een jo jo effect. Brittkitt daarom moet je interval trainen en belangrijker opbouwen en strechen Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:02

Ja dat bedoel ik ook Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:03

Ik ben trouwens een broekmaat kwijt, ben een week bezig jeuj Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:07

Bloos! doe je goed, wil ik ook