IlsjePilsje schreef:Zoals anderen denk ik dat je een groot psychisch probleem hebt. Volgens mij las ik in 1 van je berichten dat je weet ik niet hoelang aan tafel zat vroeger omdat je moest eten?
Ik ken iemand met een klein kindje en die "dwong" haar kind ook tot eten, at resulteerde in een kind wat niet meer wilde eten.
Zelf laat ik mijn dochter gewoon kiezen.... en ze eet als een dijker (groente en fruit).
Daarom denk ik dat je er met proffesionele hulp wel zal komen, het is al onwijs knap dat je probeert een oplossing te vinden.
Jammer dat je niemand echt in vertrouwen kan vragen je te helpen en je ook te ondersteunen ipv te dwingen. Daar ligt naar mijn idee ook het probleem, je bent vroeger te veel gedwongen. Met name de opmerking dat je anders het idee hebt toe te geven aan de personen in je leven.
Dit probleem is mijns inzien door je ouders de wereld in geholpen, doordat ze nu zo lachoniek over je probleem doen, werkt ook niet echt.
Je woont hier in de buurt, dus mocht je met iemand willen praten of bij iemand thuis groente willen eten (zodat niemand het weet) ...dan kan je altijd bij me aankloppen......
Ligt Boskoop in de buurt van leiden?
Wist ik niet eens haha, wel een goede tip, als ik je nodig heb voor groente, is dat wel handig inderdaad.
Nou vroeger was het zo, me ouders schepte mijn eten op, en ik mocht soms pas van tafel als ik het had opgegeten, heb het soms onder me bord geplakt, soms in me mond gestopt gauw naar de wc gerend om het daar uit te spugen, zodat ik toch nog buiten mocht spelen, en soms heb ik inderdaad tot 11 uur aan tafel gezeten, maar dat zag ik meer als een spelletje. Beetje mijn ouders pakken