Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kylyco schreef:Hey, ik lees dat het inderdaad beroerd is. Heb niet je hele topic gelezen(is nogal lang). Maar je hebt dus slaappillen gekregen? Hebben ze verder geen tips voor die rand. Tje zeg echt beroerd dat corset. Hoelang moet je hem nog?
In ieder geval sterkte.Ik leef met je mee. En ik heb nog meer respect voor je gekregen gezien de pijn die je had(dat heb ik nu een beetje met mijn voet)
![]()
ilsepilse schreef:suc6 ik weet geen oplossing
Britty schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik niet alle 5 pagina's doorgelezen heb. Ik heb 2 jaar geleden mijn schouder gebroken, ook van een paard gevallen. De kop en kom van mn schouder waren gebroken. Ik kreeg geen gips, moest weken muisstil in een of andere stoffen dwangbuis lopen. Dit bleek uiteindelijk niet te helpen, dus hebben ze de boel met de nodige schroeven en platen in elkaar gezet. Ik heb 3 maanden (!) op de bank geslapen, rechtop, op advies van de arts. Daarna naast een pijnlijke schouder ook heup- en rugklachten gekregen. Dus het was zeker niet geweldig. Ik moet nu nog steeds regelmatig naar de fysio omdat mn schouder vast loopt. Wilt natuurlijk niet zeggen dat jij dit ook gaat krijgen, ik wil je zeker niet bang maken of ontmoedigen.
Ik heb dus wel een beetje een idee wat je door maakt. Ik wens je heel veel sterkte bij de revalidatie, hopelijk verloopt alles volgens 'schema' en gaat het binnenkort beter met je.
annehoe schreef:heel veel sterkte, waterbed is misschien idd een goed idee. als je daar wel op kunt slapen want dat is ook maar de vraag.
ik hoop voor je dat het neit al te warm gaat worden deze zomer want dat is niet echt bevordelijk voor je huid. veel suc6 ik blijf dit even volgen
Saffier schreef:Jeetje Sanne, wat een pech weer!
Ik wil je heel veel sterkte wensen!!
Liefs Jessy