Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
john frida was ik nog het meest tevrede over voor ik dit ging gebruiken vooral de anti frizz was ideaal met mijn pluis haar. Alleen werd mn haar daar weer een beetje vettig van dat heb ik hier weer niet mee. En kliss kurr vond ik altijd heerlijk ruiken. Maar geurtjes heb ik ook veel mee. Ik gebruikte ook kokoswax voor de geur terwijl dat helemaal niet zo goed is voor je haar.

Kyle schreef:O ja, nog vergeten melden, ik heb nu ook hair scroos gekocht in het kruidvat om mijn haar vast te maken, en weg hoofdpijn!
prachtige uitvinding!
Kyle schreef:O ja, nog vergeten melden, ik heb nu ook hair screws gekocht in het kruidvat om mijn haar vast te maken, en weg hoofdpijn!
prachtige uitvinding!
) & laat het opdrogen, fohn verder nooit.

Sharmila schreef:Ik was mijn haar elke dag met een cremespoeling. NIET met shampoo, dat droogt alleen maar uit. Dat vind ik niks.

Breitling schreef:Sannuh valt wel mee hoor het product werkt alleen wel dieper als andere. Alleen de laatste die je opnoemt zie ik er niet in zitten de rest idd wel.
waarom wil je dat er niet in hebben als ik vragen mag? mag ook via pm
) Ik heb meestal een staart in, of zo'n staartje bovenop en dan de rest eronder los (hoe heet dat, een franse staart?
"legolas coupe" maar dan zonder vlechten, al heb ik dat soms ook wel eens in
) Ik heb het ook wel los, maar in de zomer is dat verschrikkelijk warm, want het is best wel dik.
Luuz schreef:Niet te kort knippen.. Daar krijg je altijd spijt van

Ga binnenkort mijn haar laten knippen en dan gelijk een stuk eraf zodat het weer een beetje tot leven kan komen.