Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RNLAF001 schreef:Ik heb sinds mijn 17e een whiplash.
Zat bij een vriend van mij in de auto, die met 100 over de vluchtstrook reed waar dus een andere auto met pech stond.
Ik had gelukkig wel mijn gordel om en ik had ook nog een grote tas van dienst vol met kleren voor mij staan die dus eigenlijk als airbag diende.
Ben pas 5 dagen later naar de dokter geweest.Die heeft me naar het ziekenhuis gestuurd voor foto,s waar ze dus niks op konden vinden.
Daarna heb ik allerlei therapie-en gehad, wat allemaal niet werkte.
Eind vorig jaar hebben ze me toch maar door gestuurd naar het Militair Revalidatie Centrum in Doorn.
Daar konden ze mij pas na 3,5 jaar vertellen dat ik een whiplash heb.
En nu doe nze er verder niks meer aan.
Ik werk bij de luchtmacht als chauffeur.En als ik in de vrachtwagen of bus rij dan heb ik dus een heel stuk minder last van mijn nek dan dat ik 8 uur per dag op kantoor zit.
Maar ik ben bang dat ik der nooit meer vanaf kom.
mynique schreef:@amanda2
Komt mij ook erg bekend voor dat ze zeggen dat het psychisch is en dat je er maar overheen moet zetten.
Ik ben nu bijna een jaar ziek en ze beginnen steeds meer druk te leggen dat ik weer meer moet gaan werken, terwijl ik vind dat dat te veel is, maar ja.... zegt mijn bedrijfsarts, ga met een psychiater praten en weer volledig aan het werk, het zit teussen je oren.
Ze zou ook eens moeten meemaken wat wij voelen, denk dat ze dan wel anders piept.
mynique schreef:Hoe vaak bezoek jij de chiropractor dan? Elke week?
En hoe lang ben jij al bezig?
\Ik heb ook chiropractor geprobeerd maar kon op een gegeven moment niet meer ontspannen en het kraken toestaan. En had ik meestal moment supreme er geen last van maar stond ik weer buiten en toen deed het nog steeds pijn.
bebikaya schreef:mynique;
Nee, een MRI doet helemaal niet zeer, maakt een beetje lawaai, en is zo weer voorbij. Wel jammer dat je altijd een week of wat moet wachten op de uitslag.
Als je interesse hebt, mijn letselschadekantoor (Van der Toorn) heeft ook een website:
http://www.letsel.tv
Ze hebben meerdere kantoren, verspreid over nederland.