Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malibu_ schreef:ladylay schreef:als je zo jong bent ben je nog niet wijs genoeg om hierover een beslissing te nemen....
en nog niet volwassen genoeg.....
ook al denk je het wel, zoals alle 15/16 jarige......
en zeg dus niet dat je niet wijs bent e.d.
maar niet genoeg, en dan vooral voor dit soort beslissingen
Ik ben ook 16 jaar.. maar ik weet wel dat ik niet zulke beslissingen kan nemen. Ik vraag bij moeilijke dingen gewoon aan m'n mama of vriend. Tsja dat moet ik accepteren. Het komt wel met de jaren..
Ik wil ook dolgraag een kindje, maar ik wil wel eerst alles op orde hebben, en nog veeel jaren wachten.
Mijn moeder zou het iig ook niks vinden nu.
Wat vinden jou ouders er van dan? Doen die jou niks als ze hun 'mening' geven?
djuraolisa schreef:nee tuurlijk ga ik niet zo doen maar jullie kunnen nooit normaal antwoorden, en als ik jullie nou zeg dat het door de pil gebeurd is, he, dat is dus echt gebeurd aleen vond het moeilijk om het er op te zetten,, was juist bang voor zulke reacties.sorry
djuraolisa schreef:nee tuurlijk ga ik niet zo doen maar jullie kunnen nooit normaal antwoorden, en als ik jullie nou zeg dat het door de pil gebeurd is, he, dat is dus echt gebeurd aleen vond het moeilijk om het er op te zetten,, was juist bang voor zulke reacties.sorry
Malibu_ schreef:djuraolisa schreef:nee tuurlijk ga ik niet zo doen maar jullie kunnen nooit normaal antwoorden, en als ik jullie nou zeg dat het door de pil gebeurd is, he, dat is dus echt gebeurd aleen vond het moeilijk om het er op te zetten,, was juist bang voor zulke reacties.sorry
Nou dan is er altijd nog een abortus. Zou altijd nog beter zijn dan een rotleven voor het kind.
als ik vragen mag he.. als nou blijkt dat je kind geestelijk/lichamelijk gehandicapt is.. neem je hem dan niet want hij is niet normaal, want je kindje moet perfect zijn?
horseyfries schreef:Dit vind ik nu ook wel weer ver gaan hoor! Je gaat iemand toch geen abortus aanpraten?
djuraolisa schreef:jullie denken beter te zijn dan mij pff,
djuraolisa schreef:als ik jullie nou zeg dat het door de pil gebeurd is, he, dat is dus echt gebeurd aleen vond het moeilijk om het er op te zetten,,
Malibu_ schreef:Nee nee, ik zou het denk ik ook niet doen hoor.. maar ikv raag me dat af bij haar..
djuraolisa schreef:Laat ik daar nou eens he-le-maal niks van geloven.nee hij is 22 komop jullie denken beter te zijn dan mij pff, ben wijs genoeg hoor maar ik reageer hier niet meer de groeten
djuraolisa schreef:nee hij is 22 komop jullie denken beter te zijn dan mij pff, ben wijs genoeg hoor maar ik reageer hier niet meer de groeten