Even een routine-check... en dan krijg je DIT te horen.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Even een routine-check... en dan krijg je DIT te horen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:07

Dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee. Je werkt niet voor niets. Je moet ergens van leven. Maar als een werkgever al meteen denkt eruit met die handel ervaring leert dat er dan zowiezo weinig voor nodig is om je eruit te schoppen om een of andere slappe smoes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:11

jeetje Barmat! ik schrik ervan! belachelijk dat ze zo laks zijn geweest! sterkte!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 10:12

karuna schreef:
Dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee. Je werkt niet voor niets. Je moet ergens van leven. Maar als een werkgever al meteen denkt eruit met die handel ervaring leert dat er dan zowiezo weinig voor nodig is om je eruit te schoppen om een of andere slappe smoes.

Dat ben ik helemaal met je eens! En geloof me, zulke werkgevers bestaan! En ik spreek uit ervaring, heb het ooit meegemaakt dat ik, na vier dagen met koorts en ellende te hebben rondgelopen, me toch maar ziek gemeld heb, en ik hoefde gelijk niet meer terug te komen....

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:36

Jeetje Barmat, wat moet jij geschrokken zijn!
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:46

Barbara, ik denk dat je gewoon het beste kunt zeggen dat dokters vermoeden dat je iets hebt, dat het nog onzeker is wat je hebt en wat je er aan overhoud, maar dat jij je wel voor zover mogelijk goed in wilt zetten ed. Gewoon ook duidelijk maken dat jij wel van plan bent niet bij de pakken neer te zitten maar juist door te gaan en zo veel mogelijk wilt blijven doen!

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:10

Uhm, hoe gaan we dit verwoorden..

Hier nog iemand die een hersenbloeding heb gehad. het is bij mij nu bijna een jaar geleden...
Ik wens je alleen maar erg veel sterkte, en als er wat is, als je wat wil vragen of iets dergelijks, Je kan me altijd PB-en.
(ga nu even heel het topic doorlezen)

Edit:

Heb geprobeerd het hele topic door te lezen, maar het lukt me niet haha, kan me er niet goed op concentreren. Waar ik wel nieuwschierig naar ben is of ze weten of het van je val vandaan komt, of dat er toch misschien een aneurysma oid heeft gezeten.
Ik heb al vele onderzoeken gehad, dus als je ook vragen heb over een bepaald onderzoek, wie weet kan ik je helpen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:17

Goh. Ik lees net dat je afspraak niet door gaat.
Wat een ongelooflijke k*tassistentes hebben de doktoren toch.
Ik zou in jouw geval toch maar voor de zekerheid een dokter bellen als je je toch maar enigszins anders gaat voelen.
Het is jouw leven en niet die van een ander.
Ontslagen na ziekte is ook mij overkomen.
Na een vast contract voor onbepaalde tijd kreeg ik na 5 jaar dienstverband longembolien. Helaas de allerergste vorm en mijn baas heeft het voor elkaar gekregen om mij te ontslagen.
De procedure heeft bijna een jaar geduurt, maar ze hebbn het wel voor elkaar gekregen.
Snap dat je aan je werk denkt, maar weet wel dat jij de enigste bent die over je eigen gezondheid beslist.
Heel veel sterkte.

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:22

jeetje, wat is dat schrikken zeg!
stomme arts Boos!
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!!!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:51

zo tjee dat is niet niets zeg. ik hoop dat ze je nu goed onder controle houden. ik zou als ik jou was ie huisarts bellen en hem flink de waarheid vertellen. ik heb heb zelf ook gehad. op mijn 13e ging ik naar de ha voor mijn heupen en rug. toen ik zei dat ik zoveel pijn had zei hij dat dat de groei was. maar op mijn 18e kon ik opeens niet meer lopen. hup, naar de dokter, gelijk naar het zh en de foto's lieten zien dat ik een heupdisplaesie had en een wervel te veel die te weinig ruimte had, los zat en mijn zenuwen afknelde. omdat ik nog te jong was voor zo'n zware operatie ben ik pas op mijn 25e geopereerd, en mocht ik ook niet meer paardrijden. (wat ik dus toch deed, totdat ik vorig jaar een val maakte van een paard op mijn geopereerde heup, moest 4 dagen in t ziekenhuis blijven en beloven dat ik noooit meer zou rijden).

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:38

wat zal jij geschrokken zijn zeg! verschrikkelijk! heel veel stertke de komende weken Ach gut

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 20:03

Mijn werkgever reageerde erg goed, gelukkig. Ik had het er wel moeilijk mee om te zeggen hoor, maar hij reageerde erg belangstellend en rustig. Hij gunt mij de tijd om mij te laten onderzoeken zegt ook "Niemand van ons kan jou dwingen te werken, dat kan jij alleen". Erg fijn dus.

Dinsdag krijg ik vrij, als ik maar laat weten hoe en wat als ik bij de neuroloog vandaan kom. Het wordt in eerste instantie stil gehouden, slechts drie mensen weten het, verder heb ik mijn directe collega verteld wat er aan de hand is. Ik ben er heel blij mee.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:30

Goed om te horen dat je het verteld hebt en helemaal dat ze er positief op reageerden. Dat moet een hele geruststelling voor je zijn. Gelukkig heb je dit keer een begripvolle en menselijke werkgever getroffen Haha!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:31

Goed nieuws zeg.
eerlijkheid duurt het langst, dat zie je nu wel weer.
Gelukkig heeft je baas er begrip voor.
Nu hopen dat er geeneen meer achteraan komt en dat je rustig beter kan worden en het leven weer rustig oppakt.
Heel veel sterkte dinsdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:37

Wat super!
wat een fijne baas
wat zul jij opgelucht zijn Ja

En nu gaan we duimen dat het allemaal mee gaat vallen
Zodat jij, maar ook je baas er gewoon nooit meer wat van merken Ja

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:44

nee je tijd en even wat rust van het weekend, het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen, sterkte dinsdag

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:53

Nou dat valt alweer mee dus. Fijn dat je zo'n baas hebt getroffen!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:11

hey barbara je hebt wel een fijne baas zo te horen nog iets wat mee wil werken. Ik moest je heel veel sterkte wensen van celly had het tegen haar verteld en ze schork er wel van.
succes ermee zal je nodig hebben ik hoop dat het echt goed afloopt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 09:35

wendyke schreef:
hey barbara je hebt wel een fijne baas zo te horen nog iets wat mee wil werken. Ik moest je heel veel sterkte wensen van celly had het tegen haar verteld en ze schork er wel van.
succes ermee zal je nodig hebben ik hoop dat het echt goed afloopt.

Bedankt! Doe Celly de groeten van me als je haar weer ziet! Ze was toen ook zo geschrokken zei ze later, die had echt een machteloos gevoel gehad toen het gebeurde, ze stond er bij en moest er naar kijken, Matje was helemaal doorgedraaid en ze zag natuurlijk ook heel erg goed dat ik het never nooit niet zou gaan redden om er op te blijven zitten... Lijkt me ook best rot als je dat zo in de gaten hebt.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed afloopt... de feiten liggen er en feit is ook dat ze niks hadden kunnen doen om een hersenbloeding te voorkomen, zoiets gebeurt nu eenmaal, er is geen medicijn om te zorgen dat je het niet krijgt jammer genoeg. Maar ik blijf er bij dat men erg nalatig is geweest in het ziekenhuis en bij mijn huisarts. Ik ben er nog steeds boos over.

Inmiddels ben ik wel een stukje meer terug op aarde gekeerd, ik denk er nog wel veel aan, maar ik probeer mij ook voor te houden dat ik dinsdag, toen ik nog niks wist, mij even "goed" voelde als woensdag toen ik het te horen kreeg.... het veranderd niks in die zin dan de feiten hetzelfde blijven, alleen weet ik het nu. En dat is ook fijn, wetende dat die gekke gevoelens in mn hand of been "ergens" vandaan komen en dat ik dus niet gek aan het worden ben.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:55

zo, dat was vast een hele opluchting voor je, dat gesprek met je baas. ik zal aan je denken dinsdag. en laat even horen hoe het verder gaat he? heel veel sterkte knuff lonneke

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:02

Jezem wat een laksheid!

Heel veel sterkte!
Fijn dat je baas zo goed reageerde!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:23

barbera; hoor je dinsdag dan ook of je door kan gaan met rijden? en wat voor gevolgen een nieuwe val zouden hebben?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 10:04

Ik ga er zowieso van uit dat ik gewoon kan blijven paardrijden eigenlijk.... heb er ook weer zin in, zou eigenlijk nu al willen rijden dus moet me echt beheersen hoor!

Maar ik neem aan dat ik dit soort dingen idd te horen ga krijgen. En ook wat een eventuele val met mij zou doen. Ik ben 4 weken geleden ook wel weer gevallen, maar niet op mn kop gelukkig, gewoon ouderwets op mn kont Haha!
Maar goed, je gaat er wel over nadenken, ook al heb ik inmiddels het verstand gekregen een cap te dragen Clown

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:34

Gelukkgi reageerde je baas fijn. Dat scheelt weer een hoop stress. Nu duimen voor dindsdag. En natuurlijk ervan uit gaan dat je blijft rijden.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:31

dat je linkerkant wegviel herken ik, een vriendin van mij was van haar paard gevallen en haar linkerkant viel helemaal uit.. ze heeft in 't ziekenhuis gelegen en niemand wist wat 't was, ze dachten ook een hgersenbloeding maar dat bleek niet zo te zijn. Nu heeft ze een of andere enge ziekte en als ze dan valt dan krijgt ze dus van die aanvallen dat heel haar linkerkant uitvalt en ff niet meer kan praten enzo. Ach gut
Maar hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent! Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 20:26

Nou, ik heb mn onderzoeken gehad vandaag...

- Eerst een hersenstam-zenuwen-dinges onderzoek met stroom door mn handen, was wel minder, deed een beetje zeer (net alsof je continu aan de schrikdraad hangt, auw)
- Toen een EEG

Ik zou morgen teruggebeld worden met de uitslag.... maarrrrr... Ik werd vanmiddag al gebeld! Ik dacht gelijk het ergste, maar gelukkig viel het mee. Op de EEG was heel duidelijk te zien dat ik dus een hersenbloeding gehad heb, dat wilden ze even meedelen (ja duhhh, dat had ik ook wel gemerkt) en dat was iig een bevestiging. Wat vreemde brainwaves zeg maar.

Verder werd er niet veel gezegd - er is een brief naar mn HA gestuurd dus daar moet ik deze week nog bij terugkomen en hij bespreekt de rest met mij.

Verder heb ik te horen gekregen dat ik over twee maanden een nieuwe scan moet laten maken en ook een nieuwe EEG - dit om te bekijken hoe het zich evalueert en al.

Geen slecht nieuws, maar ook geen echte duidelijkheid dus. Jammer, maar goed, ik besef me ook wel dat het wat langer kan duren voor men echt de vinger op de zere plek kan leggen. Verder het advies gekregen het rustig aan te doen, en naar mn lichaam te luisteren. Nou, dat doen we dan maar!