smiek schreef:favo schreef:Smiek best spannend allemaal. Maar toch ook het idee dat er eindelijk wat gebeurd.
Hoe ernstig zijn je klachten? Veel pijn, niet goed meer kunnen lopen bv.?
Ik heb uitstraling van mijn bil tot mijn enkel, en voel de hele dag door pijn.
Ik heb vaak dat het een zere irriterende pijn is, waar je echt helemaal gek van word. Het maakt dan niet uit op wat voor manier je zit het blijft zeer doen (zal onder de hernia 'mensen' hier wel bekend zijn)
Als ik even heb gezeten en dan wil opstaan en gaan lopen, loop ik de eerste 20 meter helemaal krom, en doet me gigantisch zeer.
Ik heb nog nooit last gehad van uitvalverschijnselen. Wel van tintelen in me voet.
Iedereen bedankt voor jullie reactieshartstikke fijn!
de pijn en last kennen we

ik moet morgen mn 1e evaluatie invullen na de zenuwblokkade.
zondag had ik teveel gedaan en toen had ik snachts ontzettende kramp en een doof gevoel in mn grote teen (was zoooo bang dat het mis was) maar sochtends voelde ik bijna niks meer(behalve die trekkingen na de kramp)
wat denken jullie wanneer kan ik weer op t paard? aan de ene kant denk ik namelijk dadelijk verpruts ik het maar aan de andere kant ik moet toch ook resultaten hebben na de blokkade....
ik lig echt stukken minder, nu mogen anderen op de bank liggen hihi
hoe gaat het nu met jullie allemaal dan? vooruitgang of nog steeds het zelfde gangetje? sterkte allemaal hoor!