Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjaantje schreef:Ik heb tijden Bourjois gehad en heb inmiddels Max Factor. Beiden super waterproof. Kan het er alleen met L'oreal olie eraf krijgen en dan nog kost het moeite. Laat het soms wel een week zitten, ideaal en dan nog ziet het er toonbaar uit
Emaartje schreef:ik heb toch gekozen voor de maskara telescopie van loreal zit kammetje aan dus je krijgt mooie lange wimpers en ook vol
Moirsa schreef:Emaartje schreef:ik heb toch gekozen voor de maskara telescopie van loreal zit kammetje aan dus je krijgt mooie lange wimpers en ook volSuper mascara,, alleen niet waterproef!
milo schreef:sjaantje schreef:Ik heb tijden Bourjois gehad en heb inmiddels Max Factor. Beiden super waterproof. Kan het er alleen met L'oreal olie eraf krijgen en dan nog kost het moeite. Laat het soms wel een week zitten, ideaal en dan nog ziet het er toonbaar uit
als ik 1 nacht slaap met mijn mascara zijn mijn wimpers de volgende dag een ravage. echt afgebroken.
ik heb wel heel goee mascara, max factor dramatic look. echt geweldig dik, heel mooi.
alleen niet in de regen mee fietsen
KsVrPy schreef:Maybelline New York Great Lash! Geweldig.
Ik heb degene met de groene dop.
[im g]http://img247.imageshack.us/img247/3615/maybellineek8.jpg[/img]
sjaantje schreef:Ik heb tijden Bourjois gehad en heb inmiddels Max Factor. Beiden super waterproof. Kan het er alleen met L'oreal olie eraf krijgen en dan nog kost het moeite. Laat het soms wel een week zitten, ideaal en dan nog ziet het er toonbaar uit