Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
traan_beauty schreef:Oké.. Ik kom ook maar even binnenvallen
Mijn haar zit de laatste tijd echt niet meer.. Vooral door de regen maar ook gewoon.
Ik was het bijna elke dag ('s avonds) en doe het dan in een strakke staart met de hoop dat het 's ochtends een keer niet alle kanten op staat. Ik heb namelijk een behoorlijke slag in mijn haar en dat ziet er soms echt niet uit.. Ook overdag begint het helemaal te krullen (op een negatiefe manier) Ook wil ik het wat voller laten lijken, en het daarom langer laten groeien met wat ''minder laagjes''.
Dus weten jullie misschien één of ander product waardoor mijn haar makkelijker gaat zitten? Ik heb geen behoefte om 's morgens een uur voor de spiegel te staan alleen voor mijn haar
Ik heb laatst gehoord van krulcontrol ofzo, iemand daar ervaring mee?
Ben laatst naar de kapper geweest dus daar ligt het niet aan
Suusjwah schreef:En Urose? Hoe is het geworden?
Urose schreef:Suusjwah schreef:En Urose? Hoe is het geworden?
Ik durfde een pony niet aanHeb nu een schuine scheiding, en dan een schuine pony, die maak in dan stijl en da loopt het over in krullen. Heb nu nog geen foto maar komt misschien nog wel
Urose schreef:Jaa klopt, maar gelukkig heb ik een regenkapje![]()
traan_beauty schreef:Oké.. Ik kom ook maar even binnenvallen
Mijn haar zit de laatste tijd echt niet meer.. Vooral door de regen maar ook gewoon.
Ik was het bijna elke dag ('s avonds) en doe het dan in een strakke staart met de hoop dat het 's ochtends een keer niet alle kanten op staat. Ik heb namelijk een behoorlijke slag in mijn haar en dat ziet er soms echt niet uit.. Ook overdag begint het helemaal te krullen (op een negatiefe manier) Ook wil ik het wat voller laten lijken, en het daarom langer laten groeien met wat ''minder laagjes''.
Dus weten jullie misschien één of ander product waardoor mijn haar makkelijker gaat zitten? Ik heb geen behoefte om 's morgens een uur voor de spiegel te staan alleen voor mijn haar
Ik heb laatst gehoord van krulcontrol ofzo, iemand daar ervaring mee?
Ben laatst naar de kapper geweest dus daar ligt het niet aan
Goldie schreef:Dank jeJa het scheelt een heel stuk, het heeft ook veel meer volume nu omdat het onderaan hartstikke dood was
Ik ben er zelf ook erg blij mee
Ja het was ook echt knip en daarna zien we wel verder