Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Whahah succes geit.
Katiavl: de merkloze waren toch de beste?
lilykashmir schreef:Ik vind die koude wasstrips ook 10 keer niets, dat spul bleef altijd op me benen plakken en was echt een ramp om dat eraf te halen...
Me bikinilijn epileer ik ook meestal, maar duurt me te lang en ga dan over op scheren, daarna even schrubben ivm ingroeiende haartjes. Heb nu helemaal geen last meer van bultjes oid.
C_hristel schreef:Dat hoop ik ook voor je. Maar je bent nu wel haarloos? Deed het niet onwijs veel pijn?
Ariebombarie schreef:bij mij pakken die koude wasstrips niet altijd even goed. ik krijg gewoon niet alle haartjes er mee weg... epileren heb ik geprobeerd en geloof me ik heb een hoge pijngrens, maar dat trok ik toch echt nietdus ben ook wel benieuwd naar dat aluin. heeft iemand daar ervaring mee?
izzy1985 schreef:Bij zo'n tv-shop was ook een middel wat zou werken. Alleen kregen mensen daar brandwonden van. Was een keer bij het programma KASSA!
C_hristel schreef:izzy1985 schreef:
Ja idd dat was een product vn tell shell geloof ik
C_hristel schreef:Ariebombarie schreef:bij mij pakken die koude wasstrips niet altijd even goed. ik krijg gewoon niet alle haartjes er mee weg... epileren heb ik geprobeerd en geloof me ik heb een hoge pijngrens, maar dat trok ik toch echt nietdus ben ook wel benieuwd naar dat aluin. heeft iemand daar ervaring mee?
Wat is dat Aluin voor middeltje?
TRouwens er staat me iets vn bij dat er een keer een reclame was van veet met ook een of ander cremetje wat je erop moest smeren en dan even later er af moest wassen en dat je haren dat tot 3x keer langer of 3 weken wegbleven. Die reclame is al wel heel lang geleden mr er staat me iets vn bij