Het is vandaag alweer 12 mei, over 19 dagen moeten ze er bij mij uit !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
racheltjj schreef:Weer een slachtoffer , wanneer moeten ze er bij jou uit Lous?
Het is vandaag alweer 12 mei, over 19 dagen moeten ze er bij mij uit !!
HaileysComet schreef:PrinCessRomy, als je echt last hebt, moet je niet te lang wachten met het maken van een afspraak. Duurt nl. vaak nog wel even voor je terecht kan.
Bij mij gaat het herstel voorspoedig, heb wel wat verhoging, veel geslapen. De ergste pijn is wel weg, maar lachen doet nog pijn. Er hing eerst nog een stuk tandvlees los, maar die heb ik inmiddels eruit gespoeld... bah!
Tip voor als je nog moet:
Ze adviseren gekookt water met zout om te spoelen, maar je kunt beter Natrium Chloride spoelvloeistof halen bij de apotheek, is kant en klaar.
Nadat je bent geweest, meteen 2 pijnstillers nemen.
Zelf gebruik ik nu Aleve Classic (pijnstiller en ontstekingsremmer). Die neem ik 's ochtends in, 8 uur later nog een Aleve. Voor het slapen neem ik 2 paracetamols.
Sterkte voor degene die nog moeten.
Citaat:Ik kreeg om te spoelen waterstofperoxide mee van het ziekenhuis samen met imbuprofen 600 voor de pijn. Waren van die zakjes met sinaasappelsmaak. Was nog best lekker
HaileysComet schreef:Citaat:
Als ik trek had in hartig, nam ik tomatensap (maar daar moet je maar net van houden).
HaileysComet schreef:Hee nog een tomatensap liefhebster! Kom je niet vaak tegen. Ik doe er ook altijd een beetje zout in! Heb ik er maar niet bijgezet, want mensen kijken je al raar aan dat je uberhaupt tomatensap lust, laat staan met wat zout erin!!
sronnie schreef:Weet iemand hoe het zit om ze onder narcose o.d. weg te laten halen?
Ik denk er niet eens aan om ze onder plaatselijke verdoving weg te laten halen, weet zeker dat ik dan daar ga lopen flippen
Probleem is nu alleen dat ze alle 4 tegelijk doorkomen en behoorlijk pijnlijk zijn, maar wil niet eerder naar de tandarts voordat ik weet of het mogelijk is
racheltjj schreef:ik moet alweer over 11 dagen..het gaat echt snel..
heb je er 1tje uit laten alen gabyfedde? is er nog maar 1 door dan ofso ?
Miss_Blimm schreef:Leef met jullie mee