Stoppen Met Roken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: Stoppen Met Roken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:34

Ik ga per 1 mei stoppen, minderen heeft tot nu toe bij mij niet geholpen dus ik ga gewoon in 1 x stoppen.
Mijn ouders roken ook en die mogen nu buiten gaan roken, anders wordt het alleen maar lastiger Vork

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:42

Zouden je ouders dat ook gewoon doen? (buiten roken)

Als ik dat tegen me vader zou zeggen, dan lacht hij me recht in me gezicht uit Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:43

FZ_Lin schreef:
Zouden je ouders dat ook gewoon doen? (buiten roken)

Als ik dat tegen me vader zou zeggen, dan lacht hij me recht in me gezicht uit Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Jep die doen dat Clown
Ook omdat mijn zusje er last van heeft hoor, vorig jaar hebben we ook buiten gerookt maar in de winter was dat niet echt fijn voor mijn gewrichten dus weer binnen gaan roken.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:52

Oooh geef mij jouw ouders dan! Haha! Tong uitsteken

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:14

Haha, mijn vader zou me aankijken en vragen hoe snel ik al het huiss uit wil haha Clown , me moeder zou het alleen maar toejuigen, want dat betekend dat me vader iig wat zou minderen.
Achja, het is een keus die je maakt, ik heb dr verder niet veel last van als iemand anders om me heen rookt.
Even nog een vraag aan degene die ook al een tijdje gestopt zijn.
Zien jullie jezelf later wel weer roken??? Dat heb ik dus heel erg, ik zie mezelf later, als ik getrouwd ben kindjes heb, gewoon weer roken Bloos .
Maar dat komt misschien ook wel doordat ik verplicht gestopt ben, en ook nog eens zonder dat ik het doorhad. Ja toen ik mijn geheugen weer terug had wist ik dat ik rookte, maar toen was ik inmiddels al meer dan een maand gestopt, zonde om dan weer te beginnen.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:45

Ben gestopt! Eindelijk Nagelbijten / Gniffelen 3 weken later dan geplant mja Tong uitsteken Me vriend is nu met ze 3e stopdag bezig, en ik dus vanaf vandaag Lachen