Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flower schreef:En aangezien ik al tig insnijdingen heb gehad en mijn beide oksels geopereerd zijn, kom ik hier dus voor in aanmerking
Om verdere operaties ( 75% kans) te voorkomen
Knoffer schreef:Flower schreef:En aangezien ik al tig insnijdingen heb gehad en mijn beide oksels geopereerd zijn, kom ik hier dus voor in aanmerking
Om verdere operaties ( 75% kans) te voorkomen
Dat is een medische oorzaak ja. Vind ik athans, soms denken verzekeraars alleen anders
Laar schreef:Of je scheert je gewoon met de haarrichting mee en dan heb je gewoon zoiezo geen bultjes
Dorée schreef:Knoffer, ik denk dat het in dit geval inderdaad vergoed wordt. Anders zou er bij staan dat het alleen ging om gelaat/hals. En zoniet, dan zeg je dat je zwart op wit hebt staan dat laserbehandeling tot zoveel vergoed wordt, ongeacht waar.
Citaat:Bij Agis staat er in de polisvoorwaarden (heb het van internet afgehaald, zit heus niet te bokken tijdens mijn werk) "behandeling van vrouwelijke verzekerden met ontsierende haargroei in het gelaat en/of de hals."
Het wordt er hier dus wel duidelijk bij vermeld. Als ze dit bij Ohra ook bedoelen, maar niet in de polisvoorwaarden gezet hebben, kun je die discussie best nog wel eens winnen.
Spirit schreef:Laar schreef:Of je scheert je gewoon met de haarrichting mee en dan heb je gewoon zoiezo geen bultjes
Oh, ik wel hoor.
Knoffer schreef:Goed om te horen dat het resultaat goed is
Maar wel duur idd en je moet vaak, ik ga zelf uit van iets van 7 behandelingen ofzo.
Maar ik heb het niet alleen over het gelaat, anders zou dat er wel staan, lijkt mij iig. Er zijn namelijk ook verzekeraars (de meeste) die idd alleen het gelaat vergoeden, maar dat staat er dan ook.
Ik ga het vergoedingsoverzicht zoeken....gevonden
Bij OHRA staat:
- Epilatie of laserbehandeling (ontharing) voor vrouwelijke verzekerde - €1.500,- (Bij de meest uitgebreide verzekering.)
Hier staat niet dat het een medische oorzaak moet hebben, verder op staat over plastische chirurgie wel aangegeven dat er een medische oorzaak moet zijn, met uitzondering van een aantal dingen. Het lijkt mij dat ze het dan ook wel bij de ontharing hadden gezet....
Nogmaals, ik heb er niet over gebeld om er zeker van te zijn (omdat ik toch al te laat was, toen dacht ik, ik w8 wel tot 2008, dan is het mss ook alweer veranderd), maar naar mijn ervaring wordt het over het algemeen erbij gezet als het slechts om het gelaat gaat en of het een medische oorzaak moet hebben. Ik vind het op zijn minst de moeite waard om goed naar te kijken, want het kan veel geld schelen.
(Bellen zegt bovendien ook niet alles, ik had mijn huidige verzekeraar 2 jaar geleden ofzo, meerdere malen gebeld of het vergoed werd, mij werd steeds toegezegd van wel, toen ik uiteindelijk een brief met de vraag had gestuurd, kreeg ik het simpele antwoord dat het niet in de polis stond. )
@dorée
Hey, handigWaarom het niet in het vergoedingsoverzicht wordt aangegeven dat het alleen om gelaat/hals gaat?
janderegelaa schreef:Als je echt een zweet probleem hebt dan kunnen ze dat plat leggen met een BOTOX injectie.
Ik kan me niet voorstellen dat onze behandeling zweten tegen gaat. We kunnen het wel proberen;-)
janderegelaa schreef:Ik heb het ook al in een ander Topic gezet: BOKKERS mogen bij ons komen flitsen met de MEDCOS IPL voor 1 euro per flits. Om even een vergelijk te maken oksels dus geen 100 euro maar ongeveer 20. Je moet wel 16 zijn.