Ik heb dé tip tegen ingegroeide haartjes! Eindelijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: Ik heb dé tip tegen ingegroeide haartjes! Eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:18

nou, met harsen had ik juist wel die ingegroeide haartjes en daarnaast zag ik eruit als een geplukte kip, BLEGH

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:20

Flower schreef:
En aangezien ik al tig insnijdingen heb gehad en mijn beide oksels geopereerd zijn, kom ik hier dus voor in aanmerking Lachen

Om verdere operaties ( 75% kans) te voorkomen Knipoog

Dat is een medische oorzaak ja. Vind ik athans, soms denken verzekeraars alleen anders Clown

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:22

Knoffer schreef:
Flower schreef:
En aangezien ik al tig insnijdingen heb gehad en mijn beide oksels geopereerd zijn, kom ik hier dus voor in aanmerking Lachen

Om verdere operaties ( 75% kans) te voorkomen Knipoog

Dat is een medische oorzaak ja. Vind ik athans, soms denken verzekeraars alleen anders Clown

Ja

Terwijl ik verdomme 143 euro per maand betaal Boos!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:00

Knoffer, ik denk dat het in dit geval inderdaad vergoed wordt. Anders zou er bij staan dat het alleen ging om gelaat/hals. En zoniet, dan zeg je dat je zwart op wit hebt staan dat laserbehandeling tot zoveel vergoed wordt, ongeacht waar. Clown

Bij Agis staat er in de polisvoorwaarden (heb het van internet afgehaald, zit heus niet te bokken tijdens mijn werk Haha!) "behandeling van vrouwelijke verzekerden met ontsierende haargroei in het gelaat en/of de hals."
Het wordt er hier dus wel duidelijk bij vermeld. Als ze dit bij Ohra ook bedoelen, maar niet in de polisvoorwaarden gezet hebben, kun je die discussie best nog wel eens winnen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:46

Laar schreef:
Of je scheert je gewoon met de haarrichting mee en dan heb je gewoon zoiezo geen bultjes Knipoog

Oh, ik wel hoor.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:05

Dorée schreef:
Knoffer, ik denk dat het in dit geval inderdaad vergoed wordt. Anders zou er bij staan dat het alleen ging om gelaat/hals. En zoniet, dan zeg je dat je zwart op wit hebt staan dat laserbehandeling tot zoveel vergoed wordt, ongeacht waar. Clown

Dat bedoel ik idd.

Citaat:
Bij Agis staat er in de polisvoorwaarden (heb het van internet afgehaald, zit heus niet te bokken tijdens mijn werk Haha!) "behandeling van vrouwelijke verzekerden met ontsierende haargroei in het gelaat en/of de hals."
Het wordt er hier dus wel duidelijk bij vermeld. Als ze dit bij Ohra ook bedoelen, maar niet in de polisvoorwaarden gezet hebben, kun je die discussie best nog wel eens winnen.

Oh, dan heb ik waarschijnlijk een verouderde versie ofzo. Kheb het vergoedingsoverzicht in de vorm van een folder, niet digitaal en is van best een aantal maanden terug. Alleen Agis is wel zo slim om erbij te zetten dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden. Maar idd, OHRA zet het er toch duidelijk neer, anders moeten ze dat maar snel gaan aanpassen.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 15:01

De polisvoorwaarden zijn een jaar geldig, namelijk over het jaar waarvoor je de verzekering bent aangegaan, in dit geval dus 2007 (tenzij er veranderingen doorgeveord worden, maar dan kun je tussentijds opzeggen). Agis geeft alle klanten ook gewoon een folder (OHRA dus ongetwijfeld ook, niet iedereen heeft internet of kan ermee overweg Knipoog), maar ik had dit even snel van internet gehaald, omdat die voorwaarden dus ook online staan en ik vandaag niet aan het werk ben (is mijn studentenbijbaantje Haha!).

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 12:10

Spirit schreef:
Laar schreef:
Of je scheert je gewoon met de haarrichting mee en dan heb je gewoon zoiezo geen bultjes Knipoog

Oh, ik wel hoor.

Als ik met de haarrichting mee scheer, zie je nog ''hele kleine stukjes haar'' zitten?

Iemand daar een tip tegen? Behalve gewoon met de andere kant op scheren..

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:00

Gelukkig heb ik daar geen last van maar ik heb wel eens me benen geharst en dat ging niet zo goed dat was een eigenmerk van de etos die pot moest je in de magnetron doen en laten smelte en dan op je benen smeren en laten droge.
A fijn gedaan en dan der af trekke nou heb nog nooit zo n pijn gehad en resultaat was nou ook niet dat je zegt denderend.
Ik had geen 1 haar meer op me been maar ook geen vel meer Verdrietig
Heb de hele zomer met velle op me benen gelopen en hele witte plekken leek wel een tinker Nagelbijten / Gniffelen
Het leken wel lit tekens maar gelukkig is het wel weg getrokken na 3 kwart jaar Huilen
Echt waardeloos ik laat me scheer mes ook nooit meer in de steek die werks nog altijd het beste.

Wel heb ik altijd manne scheer mesjes haha die zijn scherper Haha!

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:25

ik heb wel eens geharst, bij mij ging het supergoed! Met die kant en klare harsstrips van veet, even opwarmen tussen je handen, erop doen, trekken, en voila, 3 weken gladde beentjes...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:09

Knoffer schreef:
Goed om te horen dat het resultaat goed is Haha!
Maar wel duur idd en je moet vaak, ik ga zelf uit van iets van 7 behandelingen ofzo.

Maar ik heb het niet alleen over het gelaat, anders zou dat er wel staan, lijkt mij iig. Er zijn namelijk ook verzekeraars (de meeste) die idd alleen het gelaat vergoeden, maar dat staat er dan ook.
Ik ga het vergoedingsoverzicht zoeken....gevonden

Bij OHRA staat:
- Epilatie of laserbehandeling (ontharing) voor vrouwelijke verzekerde - €1.500,- (Bij de meest uitgebreide verzekering.)

Hier staat niet dat het een medische oorzaak moet hebben, verder op staat over plastische chirurgie wel aangegeven dat er een medische oorzaak moet zijn, met uitzondering van een aantal dingen. Het lijkt mij dat ze het dan ook wel bij de ontharing hadden gezet....

Nogmaals, ik heb er niet over gebeld om er zeker van te zijn (omdat ik toch al te laat was, toen dacht ik, ik w8 wel tot 2008, dan is het mss ook alweer veranderd), maar naar mijn ervaring wordt het over het algemeen erbij gezet als het slechts om het gelaat gaat en of het een medische oorzaak moet hebben. Ik vind het op zijn minst de moeite waard om goed naar te kijken, want het kan veel geld schelen.

(Bellen zegt bovendien ook niet alles, ik had mijn huidige verzekeraar 2 jaar geleden ofzo, meerdere malen gebeld of het vergoed werd, mij werd steeds toegezegd van wel, toen ik uiteindelijk een brief met de vraag had gestuurd, kreeg ik het simpele antwoord dat het niet in de polis stond. )

@dorée
Hey, handig Haha! Waarom het niet in het vergoedingsoverzicht wordt aangegeven dat het alleen om gelaat/hals gaat?

Ik heb het ook al in een ander Topic gezet: BOKKERS mogen bij ons komen flitsen met de MEDCOS IPL voor 1 euro per flits. Om even een vergelijk te maken oksels dus geen 100 euro maar ongeveer 20. Je moet wel 16 zijn.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:44

Dat vind ik nou een super aanbieding janderegelaa!!!

Als er nu ook nog iemand met zo'n aanbieding komt om het overtollig zweten tegen te gaan.... Haha!
Of is dit een heel blonde opmerking, en is de behandeling die jij aanbiedt niet alleen met als resultaat een gladde oksel maar ook om het zweten tegen te gaan???

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:07

Als je echt een zweet probleem hebt dan kunnen ze dat plat leggen met een BOTOX injectie.

Ik kan me niet voorstellen dat onze behandeling zweten tegen gaat. We kunnen het wel proberen;-)

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:49

janderegelaa schreef:
Als je echt een zweet probleem hebt dan kunnen ze dat plat leggen met een BOTOX injectie.

Ik kan me niet voorstellen dat onze behandeling zweten tegen gaat. We kunnen het wel proberen;-)

Ik ga het in gedachten houden!!! Ja

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:03

janderegelaa schreef:
Ik heb het ook al in een ander Topic gezet: BOKKERS mogen bij ons komen flitsen met de MEDCOS IPL voor 1 euro per flits. Om even een vergelijk te maken oksels dus geen 100 euro maar ongeveer 20. Je moet wel 16 zijn.

Heb je een kliniek?
Waar?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:34

Vlak bij jou Knoffer, in Nederhorst den Berg Haha!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:53

Ah, ik zie nu ook je site ^^