Duimelotjes gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

krummel

Re: Duimelotjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:49

PrinCessRomy schreef:
Oh jaaaaa idd ROFL die kende ik ook nog ja *LOL*
dramaaaa
Maar goed ik ben nu dus verkouden en lig uitgebreid te hijgen zo *LOL*

whahaha ROFL

Vroeger duimde ik ook altijd. (sinds mijn 14de niet meer, tenzij ik van de rel ben, dan is hij er opeens weer Vork ) Ik duimde altijd en dan friemelde ik ook aan een doekje. Duimen zonder friemelen kon ik gewoon niet. Dus ooit op een dag heeft mijn moeder al mijn 'friemel-doekjes' verstopt en sinds dien ben ik gestopt ermee. Ik had daarvoor al echt van alles geprobeert. Tape/pleisters erom, of een soort nagellak dat heel vies smaakt. Dus als je dan toch duimt is het heel vies. Maar zodra ik dan op school was ging ik naar de wc en waste ik dit er gewoon af. Gewoon omdat ik niet wou stoppen. hihi Nagelbijten / Gniffelen

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 00:19

Mijn dochter(tje) van 3 duimt ook al vanaf begin, aan haar gebit merk ik het nu al dus ik dacht, als we haar nu een speen geven (is al nooit gelukt)
Nu dus ook niet, ze bijt erop en duimt er ook nog bij.
Vandaag dus Bye-Bite van Herome gekocht, beetje op mijn vinger en zelf getest.
Ranzige smaak, dus moest een succes worden
Ze zuigt er gewoon doorheen, een echte bikkel dus..
Ook pleisters opgeplakt, maar die trekt ze er zo af en zoniet dan duimt ze toch met pleister -jugh-
Ach, ze zal toch wel een keer stoppen (of niet Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 00:24

bij mij heeft die 25 gulden écht de doorslag gegeven, ik mocht het een maand niet doen, kon het dus niet doen beneden, boven deed ik het af en toe, maar dat was binnen 2 weken over Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:49

Ik heb 12 jaar duimgezogen, wat een drama was dat.
Ben ook echt pas gestopt toen mijn Ortho de keus voor mij zetten om niet behandeld te worden,
of te stoppen. Haha!

Had inmiddels 12 mm overbeet en heb 4 jaar aan een beugel vastgezeten. Scheve mond

Maar gelukkig is het helemaal goed gekomen.
Haha!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:53

Ik duimde vroeger jaren, heb het in 1 nacht afgeleerd, gewoon mijn arm tussen mijn benen gelegt of onder mijn zij. Sindsdien niet meer geduimt. Maargoed ik had nog 3 beugels nodig om die paardenbek recht te zetten Knipoog

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:44

Bij mij hebben al de kado'tjes en alles wat ik kreeg als ik zou stoppen niet gewerkt!
Deed altijd net of ik gestopt was, kreeg het kadootje en duimde stiekem nog overal waar ik wou en als me ouders dan binnen kwamen snel die duim weer uit me mond Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 21:50

en dan moet je hem nog afdrogen, ik zit vaak op de bank te sabbelen, komt mn broer met zn nieuwe vriendin, ja ga dan maar eens een hand geven Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:56

Gelukkig duim ik met links Knipoog

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:32

Lieke schreef:
Gelukkig duim ik met links Knipoog

Ik gelukkig ook Clown

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 20:28

ik ben 25 jaar woon samen en ook ik hem mijn duim nooit vergeten zodra ik erg moe ben of gewoon in bed lig dan huppa gaat die duim er in geweldig !
me vriend zegt weleens stop er toch mee , uhm ja makkelijker gezegd dan gedaan haha

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 22:10

Toen ik zwanger was ben ik gestopt met duimen. Met behulp van een kennis die mij een hypnose-sessie gaf. Het heeft wel geholpen maar ik slaap nog wel altijd met een doekje Bloos En ben sowieso erg oraal verslaafd volgens mijn moeder Haha! Ik ben gaan roken en toen ik daarmee stopte teveel gaan eten... Toch een soort mond verslaving Haha! maar die duim mis ik soms nog wel....

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 00:59

Spray maar eens parfum om je duim.
Dan is het zo afgelopen! Geloof mij maar!

En je kan ook als je zin hebt om te duimen een lolly in je mond stoppen.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 07:57

Mijn moeder smeerde er altijd van die vieze bite-tex op, bah!
Maar die sabbelde ik er dan gewoon van af Knipoog als je je daar doorheen 'zoog' werd die duim vanzelf wel weer lekker!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 10:57

zie je me snachts al slapen met een lolly *LOL*

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:07

PrinCessRomy schreef:

hhaa nee is nog gevaarlijk ook ,
ik heb er ook veel aan geprobeerd maar als je moe bent dan merk je dat het gewoon automatisch gaat

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:02

Sparky10 schreef:
PrinCessRomy schreef:

hhaa nee is nog gevaarlijk ook ,
ik heb er ook veel aan geprobeerd maar als je moe bent dan merk je dat het gewoon automatisch gaat

Ja precies, ik kan niet eens meer slapen zonder!

krummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:24

Beauty_yana0 schreef:
Bij mij hebben al de kado'tjes en alles wat ik kreeg als ik zou stoppen niet gewerkt!
Deed altijd net of ik gestopt was, kreeg het kadootje en duimde stiekem nog overal waar ik wou en als me ouders dan binnen kwamen snel die duim weer uit me mond Clown

Ja inderdaad dit hebben mijn ouders ook eerst nog geprobeert. Ik moest een maand niet duimen en dan zou ik een lego trein krijgen (was helemaal gek van lego) Dus elke dag dat ik niet duimde plakte ik een stickertje op de kalender. En na een maand was het zover, we gingen de trein halen toen in die 2 weken had begon het gewoon weer. Trouwens de trein staat nog steeds op zolder, voor me neefje.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:53

Ja dat had ik dus ook, tot dan zo lang niet duimen, kadootje ontvangen en je ouders maar denken dat je gestopt bent, maar toch weer beginnen Clown

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:16

IlsjePilsje schreef:
Ik heb tot mijn 12e geduimd... toen moest ik aan de beugel. En dat gaat niet ...beugel & duimen.
Dus mijn oplossing is een beugeltje. Of alleen je portomonnee daar zo blij me zal zijn Knipoog

Dat was 't bij mij ook.

Ik had een plastic dingetje, stelde niet zoveel voor, weet niet eens meer waar die voor was. Maar er zat een ringetje aan, daar deed ik altijd m'n duim door, had ik m'n hand toch ergens. Ja

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:17

Beauty_yana0 schreef:
Ja dat had ik dus ook, tot dan zo lang niet duimen, kadootje ontvangen en je ouders maar denken dat je gestopt bent, maar toch weer beginnen Clown

Oh, dat komt me ook bekend voor. *LOL*
Toen ik nog klein was zou ik een trein van duplo krijgen als ik stopte met duimen, nou gestopt..
totdat ik die trein had en ik weer vrolijk verder ging. Haha!

Zelfs in het ziekenhuis toen ik infuus kreeg enzo werd er rekening mee gehouden dat ik met m'n goede hand kon duimen. Tong uitsteken

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:30

krummel schreef:
Ja inderdaad dit hebben mijn ouders ook eerst nog geprobeert. Ik moest een maand niet duimen en dan zou ik een lego trein krijgen (was helemaal gek van lego) Dus elke dag dat ik niet duimde plakte ik een stickertje op de kalender. En na een maand was het zover, we gingen de trein halen toen in die 2 weken had begon het gewoon weer. Trouwens de trein staat nog steeds op zolder, voor me neefje.

Ik ben ook zo erg Duivel
Ik heb mijn pony gekregen na een jaar lang niet duimen (als m'n ouders erbij waren Knipoog ).
En een waterpistool toen ik wat jonger was.
Maar het is een ernstige verslaving die niet weggaat, gelukki is het niet schadelijk.

Lolly's helpen bij mij ook niet, dan wissel ik duim en lolly af.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:17

ik heb geduimt tot ik een beugel kreeg en je eroverheen groeit. Ze hebben bij mij er nagellak opgedaan wat naar paardenbloem smaakt toen ik nog geen beugel had.. niet bepaald lekker dus Knipoog

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:26

ik duimde vroeger heel veel.alleen met links. toen brak ik mn arm 3 weken gips. en dan is het erg lastig bij je duim te komen. heb 3 weken lang slecht geslapen en mn andere duim smaakte niet lekker:P mn linkerduim is ook stuk platter enkleiner dan mn rechtse. maar nu als ik moe ben ongemerkt in mn slaap toch nog. zelfs toen ik een beugel had(zo'n buiten ding) deed ik in mn slaap de beugel uit om te kunnenduimen.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:29

t ken nog erger;)
ik duim al me hele leven(20 jaren)
vroeger een beugel gehad... (brackets,nachtbeugel,losse beugel al die drama's) toen dus in totaal 4 jaar gestopt met duimen en nu duim ik weer (bijna 20 jaar oud :s) belachelijk toch...

weggegooid geld en tijd van de beugel.
maja hoe kan ik stoppe :S niet Boos! vrees ik

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:39

Ik heb een beugel gehad, maar duimde toen nog net zo hard door, en nu die er (al 1,5 jaar ong geleden) is duim ik nog net zo hard door! Bloos