dwertje schreef:Ik begin steeds meet te weten over de ontsteking van de alvleesklier,aan de ene kant is het fijn om veel te weten maar aan de andere kant ook niet.Maar in ieder geval :stel dat mijn vader ergens last van krijgt,dan weet je of het wel of niet van de alvleesklier komt.
Ik begrijp je maar al te goed.
Zo kreeg ik deze week het kwartaalblad van mijn ziekenclub binnen; chips, staan er opeens allemaal klachten in die ik eigenlijk ook heb, maar ondanks diverse onderzoeken geen oorzaak voor te vinden is.
Ik heb het blaadje meteen doorgeschoven naar mijn moeder; tja gevolg; ooh heb je het gelezen, waar jij last van hebt kan heel goed door de ziekte komen.
Jahhhhhhhaaaaa, weet ik, maar ik voel me verder niet ziek, dus ik wil gewoon fijn mijn kop in het zand steken.
Wie weet volgende maand maar even doorvragen in het UMCG, misschien is het wel weer tijd om iets meer te onderzoeken dan alleen maar bloed, urine en bloeddruk/hartslag.
Alles lezen over ziektes en aandoeningen kan er verontrustend zijn, ik probeer de nare dingen zoveel mogelijk naast me neer te leggen.
@ james100, laat je schoonzusje eens de site www.vasculitis.nl door nemen, misschien herkent zij bepaalde symptomen en kan ze de artsen een duwtje in de goede richting geven.