*edit* dat er veel door mijn hoofd gaat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Reggea schreef:bij mij wel
Veel te veel.
babeth
Reggea schreef:er spookt van alles door mijn hoofd... mediteren kan ik ook niet, ik blijf gedachtes houden en ze gaan maar niet weg

Babeth schreef:Hahaha allemaal slapeloosheid hier?

Ilzjuh schreef:Reggea schreef:er spookt van alles door mijn hoofd... mediteren kan ik ook niet, ik blijf gedachtes houden en ze gaan maar niet weg
Same here.
Die gedachtes gaan bij mij dus echt niet weg.
En alles wat ik die dag heb meegemaakt (aan negatieve dingen) die lijk ik 's nachts te verwerken ofzo. Heel irritant.
..... maar ik snap niet waar die koppijn vandaan komt Ilzjuh schreef:Babeth schreef:Hahaha allemaal slapeloosheid hier?
Jij ook dan?
), maar meer in het donker een leuk boek lezen, zodat je daaraan denkt en dan wordt je vanzelf moe. Doe het zelf nooit, maar kan me voorstellen dat het wel werkt. Had ik altijd als ik een boek voor school aan het lezen was in bed
Babeth schreef:Jah

Ja het heeft zo z'n voordelen in the middle of niks wonen, en soms is het ook scheisse
Nadeel is dus dat wij geen DSL kunnen krijgen. Me internet met een isdn modem......... echte turboverbinding
't Is een leuk filmpje.
zodra het high alert word is ze echt bezig, hihi van mij mag die high wel gaan komen, dan heb ik wat te bekijken

) en meteen 2,5 pagina erbij hahaha