gevolgen van stoppen met de pil, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

Re: gevolgen van stoppen met de pil, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:02

hahahaha manueel bevredigen Clown

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:54

Ik heb inmiddels wel enkele malen gevoeld of de ring er nog in zit. Ik voel hem namelijk helemaal niet. Wat natuurlijk goed is.

Ik slikte eerst de diane 35. Vooral ivm acne. Maar nu ik gestopt ben wordt mijn huid veel egaler, gewoon zacht en regelmatig. Al mn puistjes verdwijnen en ook de droge plekken op mijn armen en in mijn gezicht zijn weg. Evenals de vette plekken op mijn gezicht?

Voor d rest is het natuurlijk pas relatief korte tijd om verdere bijwerkingen te hebben.

De Nuvaring mag er max2 uur per dag uit zonder dat dat gevolgen heeft. Maar bij voorkeur niet.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 16:08

rebeltje goed om te weten, want die slik ik ook.
Morgen afspraak met de geny, waarschijnlijk overschakelen op nuvaring en anders een lichtere pil. Diane 35 is echt wel zwaaar

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 16:15

Volgens de huisarts moet het niet overdreven worden hoe zwaar de diane is. Wel zwaarder asl de meeste maar neit overdreven. Dat werd mij iig verteld toen ik ook zei dat ik liever een lichtere had.

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 16:21

Ik slik de pil niet. Ik heb em wel geslikt maar dat beviel niet.
Toen heb ik een half jaar de prikpil geprobeerd. Ik was het ene half jaar niet ongesteld en het andere half jaar elke dag. Clown Koe
Toen heb ik pas gemerkt hoe slecht die hormonen voor je zijn. Ik zou nooit mee zo snel iets van hormonen slikken en slik dus momenteel ook niks.
Ik ben niet zwaarder geworden en heb niet meer/minder puisten gekregen en in de drie jaar tijd dat ik niks meer slik ben ik ook niet zwanger geworden. Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:43

rebeltje schreef:
Volgens de huisarts moet het niet overdreven worden hoe zwaar de diane is. Wel zwaarder asl de meeste maar neit overdreven. Dat werd mij iig verteld toen ik ook zei dat ik liever een lichtere had.

Is het niet zo dat het nummer die erachter staat, staat voor hoe zwaar de pil is?alleszinds, dat dacht ik toch Clown Ik had eerst Meliane 15!, en dan overgeschakeld naar diane 35!.. hmmm, misschien domme vraag Haha!