Angst voor "leuke" dieren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Angst voor "leuke" dieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:10

(Tijdens het lezen van dit topic zijn mn knieën steeds hoger geklommen, ik ben meteen als de dood dat er van alles over de vloer kruipt Haha! )

Aan mij zijn spinnen absoluut niet besteed, of tenminste niet die zwarten (ieh, ik schrik gewoon van alles nu, onder het typen Nagelbijten / Gniffelen )

Kikkers en padden moeten ook niet te dicht in de buurt komen, van een afstand zijn ze best leuk.

Maar afschuwelijk vind ik toch wel Wandelende takken. Bloos
Vroeger heb ik ze gehad, en vond ik het geweldig (kleutertijd). Toen ik een jaar of 12/13 was kreeg ik er opnieuw twee van mijn broer. In het begin best leuk, maar ze werden toch wel erg groot. Scheve mond
En hoe ze bewegen, en opgaan in de achtergrond.... Was soms gewoon panisch van angst dat ze zouden ontsnappen. Op een gegeven moment durfde ik zelfs het hok niet meer te verschonen, moest m'n moeder doen. Toen was het echt over voor mij, die beesten komen er nóóit meer in!

Oh en orenkruipers. Verschríkkelijk!
Heb er ooit eens een plaag van gehad in ons tentje op de camping. We konden er niet van slapen!
Als ik er nu een zie word ik haast misselijk!

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 01:24

ik heb echt geen idee wat ik met al die lieveheerbeestjes aan moet Verward t begint nu wel extreme vormen aan te nemen, en ik wil ze niet dood maken, das sneu....
Ik heb er al 23 geteld Vork

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:53

Voor ganzen ben ik bang. Vooral als die met hun vleugels beginnen te slaan en zo'n enge geluiden gaan maken. Weet niet hoe snel ik dan naar mn verzorgknol moet lopen, ookal staan die beesten achter draad Scheve mond zal wel komen doordat ik eens door zo'n beest heel hard gebeten ben. Nagelbijten / Gniffelen
Verder ook nog van zo'n kleine uitgevallen geitjes. op mijn eerste manege had je die. Vond ze eerst wel lief, maar toen een van die 2 een hekel aan me begon te krijgen.. Nagelbijten / Gniffelen Als ik ze nu zie loop ik er heel ver van vandaan. Echt, het doen pijn als die beesten achter je aan zitten.
Vleermuizen vind ik ook eng Koe Waarom weet ik niet Vork

Verder ook nog de dingen die hier nog zijn genoemd, bijen en wespen Nagelbijten / Gniffelen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:22

Het enige waar ik ''bang'' voor ben is een wesp, en dat alleen maar omdat mijn moeder daar zwaar allergisch voor is en ik niet wil weten of ik ook allergisch ben Nagelbijten / Gniffelen

Verder maakt het me echt niets uit wat ik tegen kom, geef ook levendvoer aan mn vissen (muggenlarven watervlooien etc.) en heb echt allerlei beesten in huis gehad o.a. wandelende takken en spinnen die ik buiten vond stopte ik erbij enzo Clown

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:04

Leo_ke schreef:
(

Maar afschuwelijk vind ik toch wel Wandelende takken. Bloos
Vroeger heb ik ze gehad, en vond ik het geweldig (kleutertijd). Toen ik een jaar of 12/13 was kreeg ik er opnieuw twee van mijn broer. In het begin best leuk, maar ze werden toch wel erg groot. Scheve mond
En hoe ze bewegen, en opgaan in de achtergrond.... Was soms gewoon panisch van angst dat ze zouden ontsnappen. Op een gegeven moment durfde ik zelfs het hok niet meer te verschonen, moest m'n moeder doen. Toen was het echt over voor mij, die beesten komen er nóóit meer in!!

hahahaha Wat grappig Hier dus nog zo 1!!!

Ik heb een tijdje een paar wandelende takken gehad.. ennuh op de een of andere manier kwam ik daar over aan het dromen...
nja ik denk tenminste nog steeds dat het een droom was..
Maar ik droomde dus dat dat ding los was..
En echt ik VOELDE hem kruipen over m'n gezicht... dus ik panisch, lamp aan.. zoeken zoeken.. .nee niks...
Nou lamp weer uit, slapen en daar waren ze weer IK VOELDE ZE ECHT..
lamp weer aan en weer niks...
en ELKE KEER als ik m'n lamp uit deed en bijna sliep VOELDE IK ZE brrr.. overal op m'n wang bij m'n mond.. brrrrrrrrr Nagelbijten / Gniffelen

Uiteindelijk ben ik huilend van ellende naar m'n mams gegaan en daarbij in bed gekropen.... ( en nee ik was geen 8 ofzo.. ik was 16 Bloos )

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:15

muizen/ ratten en dat soort beesten!! Echt heel irritant aangezien die beesten nog weleens willen voorkomen in combinatie met paarden

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:24

Ik vraag me echt af waarom mensen zo bang zijn voor wandelende takken, als er beesten zijn die niets doen zijn het die wel Clown

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:52

koeien/kalfen Koe

ik verzorgde een verzorgpony en ik dacht ik doe die kalfen wel even naar binnen. Maar de kalfen wilde niet naar binnen. Ging die hele groep (net gespeend) achter mij aan Clown

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:03

sronnie schreef:
Ik vraag me echt af waarom mensen zo bang zijn voor wandelende takken, als er beesten zijn die niets doen zijn het die wel Clown

Tja, zo zijn er nog 100 soorten dieren die echt niets doen, en waar mensen toch echt bang voor kunnen zijn. Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:07

wespen moet ik niets van hebben.. bah irritante Kbeesten zijn het.

Spinnen vind ik opzich wel meevallen.. ik heb een vogelspin over mijn hand laten lopen.. is echt supereng want je mag niet trillen o.i.d.. ik dacht echt: fock trillen als hij daar nog langer blijft gooi ik hem de lucht in Clown

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 15:55

kzit nu op tenerife en heb nog iets gevonden wat ik absoluut niet leuk vind, zijn ook niet echt leuke dieren, maar kakkerlakken brrrrr

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:09

Ganzen en zwanen vind ik doodeng, dat is echt ogen dicht en keihard doortrappen met de fiets.
Verder ben ik ook als de dood voor spinnen, dan verstijf ik compleet, wijs er hoogstens naar en probeer het woord 'Spin.' uit m'n mond te krijgen. En vlieginsecten mag ik ook niet zo, vooral muggen en vlieggen e.d.

Marloes3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:24

lieveheestbeestjes stinken!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:55

hallow schreef:
is echt supereng want je mag niet trillen o.i.d.. ik dacht echt: fock trillen als hij daar nog langer blijft gooi ik hem de lucht in Clown

Ik had 'm allang door de kamer gegooid. Huilen van het lachen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:47

die beesten zijn supergroot.. maar je mag niet trillen omdat er in die haartjes vergif zit ofzo.. maar aan de andere kant ook wel cool om te doen.. heb ook een slang vastgehouden.. man dat ding was superzwaar!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:52

mijn moeder heeft ook een lieveheersbeestjes trauma Clown
ze was vroeger een keer op vakantie in denemarken.. en op dat moment was er dus een plaag.. de lucht zag letterlijk zwart van die beestjes.. en op de grond lagen ze ook al.. dus dan stond je daar op het strand.. ze zei dat het voelde en eruit zag alsof je op de grond allemaal besjes aan het vertrappen was! je hoorde de hele tijd gekraak..
echt de gedachte alleen al..
maar toen, een paar jaar geleden, vond ze hier in de bad kuip ineens twintig van die beestjes.. toen ging ze weer helemaal uit haar dak..
iell, na dit verhaal hoef ik geen lieveheersbeestje meer te zien...

waar ik niet van snap dat mensen er bang voor zijn; zijn muizen en vleermuizen..
ik vind dat echt de allermeest schattigst beestjes die er zijn Lovers

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:03

Ik ben bang voor koeien...
Liep een keer in een weiland met een vriendin, gingen we ze voeren en iedere keer als zo'n beest een stapje dichterbij deed rende ik keihard weg Clown Ze stonden daar ook echt twintig op een rij en dan kijken ze je zo aan, nou dan doe ik het echt in me broek als er een dreigt te bewegen...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:05

ik vind ze eerlijk gezegd ook niet zo fijn, ze deden me toen ik klein was altijd schrikken. Jaja lievenheersbeestjes gaan het nog winnen van de spinnen, haha. Maar nummer 1 bij mij zijn nog altijd bijen en wespen en van die dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:47

Ik ben als de dood voor (dikbil)koeien. Nagelbijten / Gniffelen
Echt, ik blijf ze eng vinden. Ik heb er ééntje met de fles opgevoed, maar nu hij inmiddels een behoorlijke stier is vind ik het alsnog eng. Nee; het zijn mijn vrienden niet. Clown
Spinnen enzo krijg je mij niet mee de kast op.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:58

Apen, Lintwormen en Spinnen... Verschrikkelijke beesten echt waar... Ik ben een keer door een aap gebeten en ze zaten maar aan m'n haar te trekken... Tong uitsteken Ik vind ze gewoon stom! Lintwormen en spinnen zijn gewoon; Blegh!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:03

iell lintwormen zijn vies

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:35

Ik ben als de dood voor ganzen, wespen en spinnen Nagelbijten / Gniffelen
Ben weleens gebeten door een gans die mijn chipszakje wilde hebben en sindsdien blijf daar een heeeeel eind uit de buurt.

Een vriendin van me is doodsbang voor vlinders. Vraag me niet waarom, maar als ze er 1 ziet vliegen begint ze al te rennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:46

ik ben bang voor een zwaan waar ik langs moet als ik naar de paarden ga, en als ik ga rijden moet ik daar dus ook langs..
mijn baardagaam krijgt krekels en sprinkhanen, en ik ben dus bang voor insecten Clown (ze krijgt ze wel hoor)

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:41

Jaja, spinnen!
Bah! En in de afgelopen 3 maanden heeft denk wel 4x een hele grote dikke spin van ong 5 cm in de gootsteen gezeten. Dan wil je even een geel doekje pakken.. grijp je bijna in die spin! GADVER! En het was niet eens een hooiberg.. Maar zo'n harige!
Brrr.. Nu ik erover praat krijg ik zelf overal kriebels..

Maar die mini's zijn wel heel schattig.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:30

Ik ben heeeeeel bang geworden de laatste tijd voor spinnen. Eerder nooit.. En wespen daar heb ik echt een trauma aan overgehouden, net als aan bijen en hommels. Maarja, die zijn ook niet echt leuk Tong uitsteken