Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanoort schreef:Of je moet nog dingen doen, krap in tijd, moe, morgen weer vroeg op....je moet je altijd nog even wassen daarna..etc.
Tenminste, ik doe dat wel, jullie ook? Wij vrijen dan zonder, ik moet altijd even goed uit plassen en even onder de douch, anders vind ik het vies.
Naatus schreef:´k bedoel.. .ben nog een jonkie van 28 ... maar dat zegt blijkbaar ook niet alles...
....uhm jij een jonkie (ik ben 21![]()
)
Ddees schreef:Ja, inderdaad. Ik kijk soms zelfs op de klok. Oh is het al zo laat, ik moet morgen weer vroeg op
Shyla25 schreef:Ik heb net eens even dit topic doorgelezen omdat ik bij de eerste zin al dacht "dit gaat over mij".
Ik ben al bijna 7 jaar samen met mijn vriend en heb denk ik de laatste 3 jaar echt geen zin, echt helemaal niet.
Ik ben al van pil veranderd en al eens gestopt, niets helpt
Mijn vriend is echt zo lief en zal me nooit dwingen, hij zegt dat sex niet het belangrijkste in een relatie is (anders was hij al weg geweest).
Vaak helpt het idd wel als ik ergens naar kijk of mijn vriend help, dan krijg ik wel eens kriebels.
Ik heb zelfs een clithood-piercing genomen, zelfs dat hielp niet.
Nu moet ik zeggen dat ik dus nog nooit ben gekomendat helpt natuurlijk ook niet echt mee.
Als iemand een oplossing weet, ik meld me aan als vrijwilliger
QuijoSavan schreef:Ddees schreef:Ja, inderdaad. Ik kijk soms zelfs op de klok. Oh is het al zo laat, ik moet morgen weer vroeg op
Precies dat heb ik ook!
Maar ik ga denk dan gewoon maar stoppen met alle zooi....
Randy01 schreef:O gut en ik begin me nu juist wat een 'aparteling' te voelen. Ik heb namelijk zelden tot nooit 'geen zin'. Het is eerder dat ik denk van mijn vriend van 'komt er nog wat van?'. Ik word er ook vrolijker van, zelfbewust en zelfverzekerd en bovendien val ik er heerlijk door in slaap nadien...![]()
Gut...ik kon wel een vent wezen...![]()
Misschien nog meer mensen die zelden tot nooit géén zin hebben? Of ben ik echt een rare daarin dan?
Wendy schreef:Tsja, weet ik niet hoor. Lang aan de pil gaat ook regelmatig samen met een lange relatie natuurlijk...