zirkoontje schreef:Tjee...even zoeken op bokt en ik kwam bij dit topic uit
het valt me echt op dat er zo veel mensen depressief zijn, eerlijk, het stelt me gerust dat ik niet de enige ben.
2 weken terug werd ik zwaar beroerd op mn werk, burnout.....duizelig, angstig, zweten
Daarbij een verstoord evewichtsorgaan
nu zit ik thuis en heb ik al een paar angstaanvallen gehad, slaap voor geen ene meter e.d.
de meeste zullen het wel herkennen.
Nu ben ik ook een koppig persoon wat er zelf uit wil komen omdat ik bang ben om AD te gebruiken.
Ik hou graag controle over mn eigen lichaam.
Wel heb ik oxazepam gekregen van de arts om rustig van te worden en van te kunnen slapen wat me nu dus niet lukt...en als ik slaap heb ik vage nachtmerries
Heeft iemand hier ervaring mee??
toen ik 2 dagen terug zwaar in het zweet en overstuur wakker werd om 1 uur s'nachts en dus nog een hele nacht moest heb ik er 1 genomen. Niet veel van gemerkt, wel geslapen tot 10 uur! ik was wel super wazig toen ik wakker werd...
héél herkenbaar, ben destijds ook helemaal ingestort op mn werk, dacht écht serieus dat ik doodging. Was de hele tijd bezig met mn hart, om te kijken of het nog wel klopte, en of ik nog wel ademhaalde. Met als gevolg dat ik ging hyperventileren. Durfde niet meer te gaan slapen want was bang dat ik niet meer wakker werd. Durfde niet eens mijn huis meer uit!!! Heb 9 maanden in de ziektewet gelopen, veel gesprekken gehad en ben paroxetine gaan slikken voor de aanvallen. Dat heeft bij mij wel heel goed geholpen de paroxetine (wil uiteraard géén reclame praatje houden dat je vooral wél moet slikken !!!). Leef nu eigenlijk aanval vrij en doe alles weer, de meeste mensen weten het niet eens van me!