Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:marleen_usar schreef:Ik heb de studie edelsteen therapie gedaan en bij ons loopt iedereen met een steen.Zelfs de hond als dat nodig is,mijn dochter draagd nu een Aquamarijn.Dat is tegen het hoesten, ik heb een keer iemand een steen gegeven en die deed zij om.toen zij 2 straten verderop was spatte de steen uit elkaar, er was te veel negatieve energie aanwezig bij die persoon.
Wow, dat hij uit elkaar spatte!
Ik ga dit topic ook volgen...
marleen_usar schreef:Dan is de Sodaliet schotel drager wat voor jou,hij is wel prijzig maar werkt erg goed.Het is een glazen hanger in de vorm van een schotel,en er zit Sodaliet zout in.Hij werkt op je kwalen en hij beschermt je,ik ben bijna van mijn fibromyalgie af en mijn vermoeidheid.Ook mijn hoofd pijn is weg, maar ook is mijn gedrag erg veranderd.Ik heb mijn levensstijl zelf veranderd na jaren,ik ben een ander mens aan het worden.
marleen_usar schreef:je tikt Benzoliet in en dan de tweede regel is in rode letters, daar vind je er van alles over.
iefke schreef:Zijn er ook stenen voor apparaten die kapot gaan? In één gedeelte van ons huis is dat zo namelijk...
maikymouse3 schreef:Weet iemand waar je online goede en betrouwbare stenen kunt kopen?
rommie schreef:Ik moest met mijn armen naar voren gaan staan, de steentjesman ging dan met zijn hand over een rij steentjes of hield er een in zijn hand en drukte mijn armen zachtjes naar beneden. De verschillen in spierspanning geven aan of een steen wel of niet goed voor je is
Citaat:Agaat kan bij verschillende chakra’s horen, afhankelijk van de kleur.
Pellie schreef:hier nog een vervent stenendraagster
Gam, joris de kat en ik hebben een bergkristal, vriendlief een amethist, hondje een citrien, en daantje poes een jade. napoleon heeft van de week zijn turkoois weer afgeschuurd, bij de paarden naai ik ze altijd in een vlecht, en van de week ga ik weer ff een nieuwe voor hem halen.
ik ga altijd naar de Krater, en laat ze persoonlijk aanmeten.