Ik ben te dun !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

malouuu

Re: Ik ben te dun !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:25

*leest ff mee*

Ik ben rond de 1,78 en weeg ongeveer 55 kilo...als het mee zit, zwaarder iig niet. ben tenger gebouwd en probeer vaak dikker te worden. eet eigenlijk abnormaal veel vergeleken met anderen(zowel gezonde maaltijden als snoepen tussendoor)..maar je ziet dr niets van..
af en toe word ik dr gek van vooral met oog op van die domme opemerkingen en kleding.
ik word dr altijd super sago van dat mensen welke elke keer mogen roepen hoe dun je wel niet bent. terijl dr nooit iets gezegt mag worden over dikke mensen Vork

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:31

Yinari schreef:
MRmichiel schreef:
ik ben ook te dun, ik ben echt van het formaat lucifer. bijna 2 meter lang en 75 kilo. toen ik een half jaar geleden naar Amerika kwam zeiden ze dat je 15 kilo aan kan komen, 2 kilo was het resultaat bij mij.
het ergste vind ik nog dat ik zoweinig vet op de vingers heb zitten. hierdoor worden ze paars/blauw en zijn ze altijd koud, en zien ze er erg lelijk uit Boos!

Zal dat daardoor komen? Ik heb dat namelijk ook (nogal erg, ik verkleur helemaal als het koud is,maar voornamelijk handen). Ze worden idd paars/blauw mét oranje stippen (serieus). Heb je er ook last van, dat ze echt ijs-en ijskoud zijn? Ik heb me laten vertellen dat het Syndroom van Reynard heet, maar of het met je gewicht te maken heeft. Ik ben overigens 1.82m en ik weeg 57/58kg.

jup het heeft een beetje met je gewicht te maken , maar voornamelijk met je doorbloeding.
ik heb het ook , en ik heb hele lange dunne handen.
maar och das mijn grootste probleem niet hahah
ik kom liever een paar kiloootjes aan.
over dat syndroom heb ik nog nooit gehoord..
ik ga het ff opzoeken

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:33

hmm ik ken het.. erg ervelend.. ik ben 1.65 en 43 kilo Bloos

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:36

Hier nog 1!

Ben 1.82 en weeg 55 kg.

Ik moet nu (ook ivm met Hb) iedere maand naar de huisarts om dat te prikken en om te wegen!
Ik mág gewoon niet nog minder gaan wegen maar ik eet echt serieus genoeg!! Gewoon 3 maaltijden per dag en zat tussendoortjes!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:40

ja ik eert ook gewoon goed en tussendoortjes... zelfs extra vette tussendoortjes, maar ik kom dus echt niet aan!

estebanlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:40

malouuu schreef:
*leest ff mee*

Ik ben rond de 1,78 en weeg ongeveer 55 kilo...als het mee zit, zwaarder iig niet. ben tenger gebouwd en probeer vaak dikker te worden. eet eigenlijk abnormaal veel vergeleken met anderen(zowel gezonde maaltijden als snoepen tussendoor)..maar je ziet dr niets van..
af en toe word ik dr gek van vooral met oog op van die domme opemerkingen en kleding.
ik word dr altijd super sago van dat mensen welke elke keer mogen roepen hoe dun je wel niet bent. terijl dr nooit iets gezegt mag worden over dikke mensen Vork

Heb ik ook last van.. Ik kan zo veel eten als ik wil maar ik kom geen grammetje aan. Ik ben ook ongeveer even lang en even zwaar als jou en het is soms echt vervelend omdat mense er van die rare opmerkingen over gaan maken terwijl je er eigenlijk weinig aan kan doen want je eet al zoveel. Best gek eigenlijk Verward

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:44

Citaat:
Ik heb me laten vertellen dat het Syndroom van Reynard heet, maar of het met je gewicht te maken heeft.

Ten eerste even een correctie, het is syndroom van Raynaud (anders kun je lang blijven zoeken Clown).

In principe heeft het niks met gewicht te maken, het is een storing in je bloedvaten. Ik heb er zelf vrij regelmatig last van in zowel handen als voeten en ik heb zelf geen ondergewicht. In principe treden er problemen op bij twee situaties: kou en stress. Wanneer je dun bent heb je uiteraard wat minder reserves om jezelf warm te houden, logisch dus dat je dan ook wat sneller last hebt. Het is echter geen oorzaak voor syndroom van Raynaud, je hebt de aandoening of je hebt het niet, je hebt alleen wel eerder last van de optredende symptomen. Maar troost je, de aandoening gaat meestal over tegen de tijd dat je in de overgang komt... Cool

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:57

mm...ik las net een paar blz. terug dat je je lengte dus 1.70 - 110 moet doen dat is dus 60,
ik weeg 63(moet wel zeggen dat ik 4x per week fitness en dan nog paardrijd, dus aan spiermassa geen gebrek) en vind het prima zou echt niet dunner willen worden, denk dus ook dat die meetlat wel erg streng is...of ik moet het verkeerd zien...
Mijn BMI is nl iets van 21 en tussen de 20 en 25 is dat volgens mij gezond. Haha!
Laatst bijgewerkt door Viootjuh op 01-02-07 16:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:00

Hmm dan zit ik ook op ondergewicht, ik ben 1.70 en ik schommel tussen de 55 en 58kg. Maar aan mijn lijf zou je dat niet echt zeggen. Ik zie er gewoon normaal uit. Denk ook niet dat ik aan moet komen, ik voel me lekker bij dit gewicht.

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:16

sjaantje schreef:
@ Ldinalover, zoals ik al eerder in dit topic zei, hoeven meisjes van die leeftijd zich echt niet meteen zorgen te maken. Ik woog hetzelfde als jij, nou het is nu 15 kilo meer Knipoog

Ok! Lachen

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:08

Ik ben 1.66m en weeg 45 kilo. Ook te licht, volgens my.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:13

ik ben ook altijd te dun geweest maar vanaf mn 18e en de pil echt flink aangekomen!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:15

QuickSilver schreef:
ik ben ook altijd te dun geweest maar vanaf mn 18e en de pil echt flink aangekomen!

Hielp bij mij niet .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:16

Hier nog een.. Ik ben 1.64, 16 jaar en 45 kilo. Laatst moesten we bij bio uitrekenen met zo'n schijf of je op goed gewicht zat en toen zat ik nét op de onderrand van gezond gewicht. Nog net gezond dus maar ik moet geen kilo lichter worden. Ook voel ik als ik in bed ligt mijn heupbot altijd zitten, dat ligt echt niet lekker..
Ik ben ook aan de pil, maar kom nog niks aan.

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:18

Anoniem schreef:
Hier nog een.. Ik ben 1.64, 16 jaar en 45 kilo. Laatst moesten we bij bio uitrekenen met zo'n schijf of je op goed gewicht zat en toen zat ik nét op de onderrand van gezond gewicht. Nog net gezond dus maar ik moet geen kilo lichter worden. Ook voel ik als ik in bed ligt mijn heupbot altijd zitten, dat ligt echt niet lekker..

k ben 1.71 15 jaar en 45 kilo Knipoog

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:22

mastergurl schreef:
BIGmama schreef:
Mensen ruilen Tong uitsteken
ik ben 1.63 en weeg ong. 57
ik wil er juist wat af Tong uitsteken

Alsjeblieft zeg, stel je niet zo aan. Scheve mond
Jij hebt juist een goed gewicht .. vooral niet afvallen!

Offtopic
Het hoeft niet altijd zo te zijn.
Ik ben 1.65 en 50 kg, maar als ik 57 kg zou wegen, zou je dat ook zeker zien, dan was ik ook te dik, terwijl het kwa gewicht niet zo lijkt.

Ontopic

Ik zou als ik jouw was gewoon naar de huisarts gaan voor advies, die kan je het beste en verstandigste helpen.
succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:22

liefiej schreef:
[naam] schreef:

k ben 1.71 15 jaar en 45 kilo Knipoog

Dan val ik nog mee volgens mij. Nagelbijten / Gniffelen

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:31

Maar het is onzin om je gewicht met je lengte uitterekenen, want iedereen heeft een andere bouw en daar hangt het ook van af.

Ik heb gewoon spriete polsen, onderarmen, onderbenen en dunne enkels.
Maar ik wel een mooie zwemband gekweekt op mijn buik Bloos

Kwa gewicht ben ik niet te dik 50kg (1.65m) maar kwa uiterlijk vind ik dat mijn buik te dik is bij de rest van mijn lichaam.

Dus je moet ook goed naar je bouw kijken, wat het goede gewicht is voor jouw.

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:54

1.68 en 50 kg.
al mijn vriendinnen zeggen dat ik te dun ben enz..terwijl ik er toch niet zo dun uit zie, gewoon slank.
vinden jullie mij te dun? ikzelf vind het precies goed zo Knipoog

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:59

Renske_ schreef:
gipsyboy schreef:
volgens mij is 162 - 100 = 62 en niet 52!!!
toch of begrijp ik dat nou verkeerd.
ik wist het niet dat het zo giing

Sorry ja klopt moet -110 zijn voor vrouwen, want -100 is voor mannen Lachen (geldt niet voor jongetjes in de groei maar voor uitgegroeide mannen)
was ff in de war, beetje blonT van me Bloos

Is dat het ideale gewicht of tot zo veel kilo?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:00

EevaAhH schreef:
1.68 en 50 kg.
al mijn vriendinnen zeggen dat ik te dun ben enz..terwijl ik er toch niet zo dun uit zie, gewoon slank.
vinden jullie mij te dun? ikzelf vind het precies goed zo Knipoog

Is een goed gewicht hoor Knipoog

maud_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:04

Ik ben 1.70m en weeg 45kg. Van mij mag er ook wel wat aan, maar ik heb er geen problemen mee ik ben niet ´eng´ dun zegmaar. Maarja, een paar kilootjes eraan is geen prbleem Bloos Ik eet 4 boterhammen per dag en savonds ook normaal. Ook gezond maar ook gewoon een keer per week friet enzo.

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:25

maud_23 schreef:
Ik ben 1.70m en weeg 45kg. Van mij mag er ook wel wat aan, maar ik heb er geen problemen mee ik ben niet ´eng´ dun zegmaar. Maarja, een paar kilootjes eraan is geen prbleem Bloos Ik eet 4 boterhammen per dag en savonds ook normaal. Ook gezond maar ook gewoon een keer per week friet enzo.

ik ben ook 45 kilo en 1.71 , heb ik ook geen problemen mee hoor...ze vinden me ook te dun..

alleen eet ik wel n beetje weinig Tong uitsteken

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:15

Ik heb ooit een topic hierover geopend en toen is ie verwijderd omdat het niet fair strond tegenover de wat dikkere mensen....* ja erg stom dus!!*

IK ben ook aan de wat lichtere kant..en kan me af en toe groen en geel ergeren aan de mensen die zeggen : ja jij kan zeker alles eten he...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:00

Toch vind ik t wel eens apart, ik ben dun en lang maar toch kan ik zonder al te veel problemen goed passende kleren vinden...
Zou je toch zeggen dat er meer mensen zo zijn, ze maken die kleding vast niet speciaal voor mij Knipoog