Miss_Petit schreef:Wat zijn de redenen, dat jullie samen zijn? Op wie/welke eigenschappen ben jij verliefd geworden? Gaan samenwonen?
Zelfde vraag, als jullie zo weinig samen hebben, hoe zijn jullie bij elkaar gekomen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Petit schreef:Wat zijn de redenen, dat jullie samen zijn? Op wie/welke eigenschappen ben jij verliefd geworden? Gaan samenwonen?
Mayo schreef:We konden het goed vinden samen en ook wel lachen samen. Vonden elkaar qua uiterlijk aantrekkelijk. Verder denk ik ook omdat ik ineens schoonouders had die ik daarvoor nooit had gehad. Ik voelde me goed in hun gezin...
Mayo schreef:Ehhh... de kroeg, stappen in skihut achtige tenten, bankhangen met een filmpje, sport kijken, poolen.
Ik hou niet van de kroeg, niet van skihut achtige tenten, bankhangen met een filmpje soms en poolen ook soms.
Miss_Petit schreef:Mayo schreef:We konden het goed vinden samen en ook wel lachen samen. Vonden elkaar qua uiterlijk aantrekkelijk. Verder denk ik ook omdat ik ineens schoonouders had die ik daarvoor nooit had gehad. Ik voelde me goed in hun gezin...
Wat is daar nu nog van over?
En wat heb jij er voor over om dat terug te krijgen?
Is de kans dat het lukt reeel?
Mayo schreef:Daar heb je op zoch gelijk in, maar het is ook lastig als hij daarin niet meewerkt.
Aimee schreef:Dan is de vraag hoever ieder van jullie wil gaan om toch samen wat te doen.
Om nog maar mezelf als voorbeeld te nemen: Sander is geen paardenman, maar gaat wel mee. Ik ben geen lacrosse-fan, maar ga wel mee. De kroeg waar zij in darten, is niet mijn type kroeg, maar ik ga wel mee. Hij houdt niet van winkelen, maar hij gaat wel mee. Hij houdt niet van dansen, maar gaat wel mee naar dansles. Ik ben geen echte film-fan, maar kijk wel met hem mee. enz. enz.
En weet je? We hebben nog lol ook, ook al zijn we met iets bezig dat eigenlijk maar één iemand daadwerkelijk leuk vindt.
Mayo schreef:hij gaat verder niet mee met dingen van mij, vind ie niet leuk.
Aimee schreef:Wat ik denk is dat jullie het stadium voorbij zijn dat je mee gaat naar elkaars dagelijkse of wekelijkse bezigheden. Je moet jullie eigen ritme verbreken. Een dag naar een pretpark, dagje museum, weekendje thermen2000, wandelen op de veluwe of aan het strand. Dat hoeven geen dingen te zijn waar jullie beide vantevoren bij staan te springen.... zoals een dagje museum, wedden dat jullie juist samen lol hebben omdat jullie het allebei eigenlijk niet bijster interessant vinden?
Mayo schreef:Is ook zo, dat is ook merkbaar, hij zegt ook dat ik hem van alles de schuld geef. Maar dat is niet zo. Ik ben niet heilig en kan ook een rotwijf zijn en soms moeilijk de knop omzetten. Ik maak ook fouten en verkeerde keuzes. Maar het blijft zo'n cirkeltje. Ik hou dat gedrag omdat hij drinkt en hij wil dat ik moeite doe anders wil hij niet stoppen met drinken. Hij ziet niet dat mijn gedrag voorkomt uit zijn drinken. En als hij die cirkel niet kan doorbreken na zoveel pogingen, krijg ik die knop niet omgedraaid uit zelfbescherming
Mayo schreef:En als hij die cirkel niet kan doorbreken na zoveel pogingen, krijg ik die knop niet omgedraaid uit zelfbescherming
Miss_Petit schreef:Wat ik begreep gaf hij aan dat hij je mistte, en baalde dat je weg was. Wat verwacht hij dan van jouw?
En heb je hem gevraagd of hij dat reeel vind ten opzichte van jouw? En heeft hij hetzelfde voor jouw over?