als je wilt.. mijn pb-box staat altijd open !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Moderatoropmerking:In dit topic komen nogal wat meiden die met eetstoornissen te kampen hebben. Aangezien voor die meiden het noemen van BMI's, calorie-inname of voedselhoeveelheden triggerend kan werken wil ik jullie vriendelijk verzoeken het daar niet meer over te hebben. Het is namelijk niet de bedoeling dat dit topic ontaardt in een competitie 'wie is de beste lijner'.
Mirr schreef:Nu zullen jullie wel zeggen [...] je wilt toch geen anorexia krijgen
astridastrid schreef:Mirr schreef:Nu zullen jullie wel zeggen [...] je wilt toch geen anorexia krijgen
Heb je al...
Citaat:Nu zullen jullie wel zeggen dat ik gewoon weer moet gaan eten, je wilt toch geen anorexia krijgen, etc. Ik wil aan de ene kant ook wel normaal kunnen omgaan met eten. Maar aan de andere kant: ik wil de controle niet kwijt! Ik heb nu de controle over eten, het is zo'n geweldig gevoel voor mij als ik weinig heb gegeten, en veel verbrand. En jáá, ik weet hoe ontzettend triest dit klinkt, en ik ben er dus ook niks trots op.
Citaat:LarissaXX:
Hee meiden !
Ik herken mezelf hier wel enigzins in, maar ik weet dat ik eerder aan moet komen dan afvallen. Ik ben 1.70 lang en 48/49 kilo.
Probeer voor jezelf kcal dagen op te stellen. En die ook te varieren. Dinsdag wat meer, dan woensdag weer wat minder. Dat helpt.
Bv: Maandag eet ik min. 300 kcal en max. 500. Dan eet ik dus: ... En probeer je daaraan te houden. Dan heb je ook een controle en een goed gevoel als je weet; ik heb me aan mijn minimum gehouden en zit er maar iets boven
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en hou vol met proberen te stoppen met dit! Succes
LarissaXX schreef:Hee meiden !
Ik herken mezelf hier wel enigzins in, maar ik weet dat ik eerder aan moet komen dan afvallen. Ik ben 1.70 lang en 48/49 kilo.
Probeer voor jezelf kcal dagen op te stellen. En die ook te varieren. Dinsdag wat meer, dan woensdag weer wat minder. Dat helpt.
Bv: Maandag eet ik min. 300 kcal en max. 500. Dan eet ik dus: ... En probeer je daaraan te houden. Dan heb je ook een controle en een goed gevoel als je weet; ik heb me aan mijn minimum gehouden en zit er maar iets boven![]()
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en hou vol met proberen te stoppen met dit! Succes
Charlie_ schreef:Ik wens jullie allemaal veel sterkte!
Ik heb zelf ernstig anorexia gehad, en nog een eetprobleem, maar het gaat goed met me gelukkig, ik heb het onder controle, na VEEL en lang hulp, dat wel.
En als het alleen niet lukt, zoek hulp, doe het niet alleen, dat is ZO zwaar, en bijna niet mogelijk, al bestaan er uitzonderingen hoor!
Sterkte!!!
Liefs, Charlie.