Liins schreef:Weten ze ouders hetAnders heeft die denk ik feest in huis!
Ik denk het onderhand wel, Hij is al iets van 7 eer opgepakt voor illegale drugshandel
heeft al heeeeel veeel strafuren gehad
Van de wiet denk ik wel, van de XTC nog niet..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liins schreef:Weten ze ouders hetAnders heeft die denk ik feest in huis!
Nettieejj schreef:@ JustBepr0ud 3 of 4 breezers drink ik alleen met oud en nieuw en met carnaval, en verde rmaar heel weinig, voor de schoolfeesten eet ik veel chocola, en dan denken mensen dat ik heb ingedronken, maar ja, wat chocola alllemaal wel niet doet
Maar ik drink vind ik zelf heel weinig, mijn laatste breezertje was met oud en nieuw, en dta waren er 3 over de avond verspreid. Maar ja blowen, XTC en roken.. Daar ben ik ook ZWAAR tegen..
MoonChloe schreef:ik doe het voor mijn plezier.
Iris_ schreef:KsVrPy schreef:Uhm.... blowen is ook een beetje heel dom...
Ik zit nu in de 1e en bij ons is het hoog uit bullit/red bull.
Dat denk jijmaar dat valt echt heel erg tegen,, of julie ziiten op een heeeel heilige school
MoonChloe schreef:Je kan beter blowen dan drinkenAlcohol is HARDdrugs. Wiet/hasj is softdrugs
Nettieejj schreef:@ Misty 1: Dat zou ik dan meer tegen een jongen uit mn klas zeggen, die moet over 3 dagen bloedprikken, hij bij blowt VEEL
misty1 schreef:MoonChloe schreef:Je kan beter blowen dan drinkenAlcohol is HARDdrugs. Wiet/hasj is softdrugs
nou ik zeg je de wiet/hasj van tegen woordig is veel erger dan 1 a 2 jaar geleden hoor. vroeger kon k wel 2 jointjes roken en dan was k nog niet eens stoned. nu rook k een halve en k ben gewoon al stond