Geen eind in zicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marije86

Re: Geen eind in zicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:13

@samantha21......dat stond er ook dat haar moeder der was

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:20

jeetje wat erg.hoop dat het goedkomt. veel succes en veel sterkte

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:28

marije86 schreef:

Die moet dan toch ook wel iets hebben gehoord of niet?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:40

Zorg in ieder geval dat er altijd iemand bij hem in de buurt is, en reageer niet constant zo koel, en ga ZEKER niet gewoon weer met het OV wanneer hij een aanval heeft gehad. Nors opkijken

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:20

Dit is ook iets wat de omgeving wel moet weten hoor, als hij een aanval heeft en die duurt te lang kan hij in status epilepticus raken, en dat is een levensbedreigend spoedgeval.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:25

samantha21 schreef:
marije86 schreef:

Die moet dan toch ook wel iets hebben gehoord of niet?

Zoals ik het interpreteerde had ze haar moeder aan de telefoon, toen het gebeurde.

Ik hoop dat ze aan de hand van die scans iets kunnen vinden, want gezien het steeds erger lijkt te worden, kan het best waar zijn wat Cassidy vermoedt.

In ieder geval heel veel sterkte, ik blijf het topic volgen!

Bastiaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:21

Wat ik niet helemaal snap: Toen die ambulance niet wou komen, toen is zn moeder toch naar hem toe gegaan? Hij belde de ambulance omdat er bloed uit zn ogen stroomde, dan moet zn moeder dat toch gezien hebben?? Mijn ouders zouden me iig gelijk afleveren bij het ziekenhuis....

Maar goed, ik hoop voor jullie dat het echt alleen maar epileptie is en dat hij goede medicatie kan krijgen om het te onderdrukken.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 20:07

Weet je al wat meer?

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:39

*ik heb even een stukje tekst opgehaald uit ts haar begin verhaal*

Mijn moeder heb ik die vrijdag wel het een en ander verteld. Mijn vriendje is blij dat ze het weet.

niet om te zeggen dat ze liegt maar ik snap niet hoe haar ouders der dan nu ineens niks van afweten

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 22:38

ze zegt toch gewoon dat ze er iets van af weet. Haar moeder dan nl. dat haar vriend weleens flauw valt.
VOlgens mij spreekt ze haar eigen niet tegen hoor.

TS: hopen dat het epilepsie is zodat er medicijnen voor bestaan! nog veel sterkte met het wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 22:53

Het doet me denken aan epilepsie, maar dan wel heel, heel erg zo te horen. En iets wat maar eens verwerkt moet worden.. dat lijkt me ook erg belangrijk.

Heel veel sterkte..

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:13

Heel veel sterkte...pas je ook een beetje op jezelf ?!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:27

Ik zou niet kunnen zegge wat dit is, dus ik begin maar niet aan speculaties...Al vind ik het voor epileptie in het visuele gebied (ik ken iemand die dit heeft) wel erg heftig, en het zou voor mij het bloeden uit de ogen ook niet verklaren.

Nog even over die ambulance die niet kwam: dan moet zijn melding wel heel ongeloofwaardig over zijn gekomen, in principe moeten ze namelijk gewoon komen, al proberen ze de "nep-telefoontjes" er wel uit te filteren. Maar als ze al komen voor een dronken iemand die flauw is gevallen, lijkt t me sterk als ze hier niet voor komen....

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:28

Pff ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar wat een verhaal!
Goed van je dat je je vriend blijft steunen en bij hem blijft, echt knap.. Ik blijf dit topic ff volgen!

shaolanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:29

*is het verhaal even aan het verwerken*

jeetje zeg....wat een verhaal!

maar ik snap niet zo goed waarom jouw ouders het niet mogen weten Verward
Je kunt dit toch niet verborgen houden, en waarom zou je...
Jullie hebben allebei steun nodig, je vriend heeft jou, maar wie heb jij? Dit is echt heel heftig om mee te maken als je 16 en 18 bent, dat kun je gewoon niet samen doen.
Ik zou het toch ook (desnoods samen met jouw ouders) aan zijn moeder vertellen.

Ik vind het wel heel knap hoe jij er mee omgaat, petje af. Veel sterkte Ach gut voor jullie allebei!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:40

Zit hier echt met ongelooflijke ogen te kijken. Zoiets heb ik echt nog nooi van gehoord of gezien ofzo.
Volgens mij gaan jullie echt door een hel, jij zit er gewoon naast hoe hij het mee maakt.

Ik ben echt benieuwd wat het nou precies is!
Wees altijd voorbereid op het ergste en pas er voor op Ach gut.
Sterkte, jij en je vriend.

Radeloosheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 23:43

marije86 schreef:
*ik heb even een stukje tekst opgehaald uit ts haar begin verhaal*

Mijn moeder heb ik die vrijdag wel het een en ander verteld. Mijn vriendje is blij dat ze het weet.

niet om te zeggen dat ze liegt maar ik snap niet hoe haar ouders der dan nu ineens niks van afweten

Ik heb dit topic eigenlijk niet voor dot soort dingen.

Mijn moeder heb ik toen het een en ander verteld. Ja. Maar dat betekend niet meteen dat ze van alles weet. Dat staat namelijk Nergens.. Ze weet dat hij last heeft van hele erge hoofdpijn en dat hij wel eens is flauwgevallen of dat kan gebeuren door die hoofdpijn. meer niet.

Als je nog meer gaat twijfelen aan mij of mijn verhaal alsjeblieft laat dit topic dan gewoon weg oke? Dit kan ik er echt niet bij hebben. Mensen die aan me twijfelen..

Bastiaantje:
Ik heb niks gezegd over de relaties hem en zijn ouders. Nou zijn vader ziet hij nauwelijks. En met zijn moeder heeft hij echt geen goede moeder zoon band. Hij wil gewoon niet dat zij het weet en hij zal het haar (denk ik) ook nooit vertellen. Zij was gekomen en hij vertelde over hoofdpijn bloed enzo (wat allang was gestopt eze er was) maar niet over die hallicunaties etc. Dat heeft hij niet verteld toen en nog steeds niet.

Mijn veder weet ook niks en dat zal zo blijfen. Mijn moeder is in mijn ogen wel een persoon die ik kan vertrouwen. Ze weet dus iets en als mijn vriend dat wil oof ooit behoeftye aan heeft dan vertellen we wel meer aan haar.

Kijk niet iedereen heeft ouders waar je terecht kunt. Sommige mensen hebben zoveel meegemaakt dat er geeneens vertrouwens is in hun ouders.

In princiepe hebben we alleen elkaar.

Faelivrin schreef:
Zorg in ieder geval dat er altijd iemand bij hem in de buurt is, en reageer niet constant zo koel, en ga ZEKER niet gewoon weer met het OV wanneer hij een aanval heeft gehad. >;)

Right.

Oke il constant niet zo koel reageren? Mijn vriendje moet BLIJ zijn dat ik zo koel blijf als hij hallicuneert over gedaantes met messen dan mijn keel aanraakt omdat die open is gesneden!! En niet als een bezeten kind ga rond rennen en janken en schreeuwen dat ie me wil vermoorden!

En daarna zeker niet met het OV gaan? Wat moest ik dan? He? vertel me dat eens? Mijn avder bellen? NO. Mijn mam? Was werken. Zijn ouders. nee dat gaat neit ik ben dan bang dat ie van een brug afpringt ofzo. Hem alleen daar laten in dat huis? Hij woont in een huis met 2 andere studenten die we waren. En ik kon NIET blijfen om persoonlijke redenen. Als ik een auto had was ik naar huis gegaan en had hem zo snel mogelijk opgehaald LOGISCH. Maar toen we met de bus gingen waren we ook een paar uur verder totdat hij echt normaal stabiel was.

Zo don't fokkin blame me.

Ik heb ECHT het beste met hem voor en bij ALLES wat ik doe denk ik aan hem.

Radeloosheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 23:44

Ik reageer mischien over verhit maar ik ben het zat het wachten en nog steeds geen 'echte' antwoorden...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:47

Ik twijfel geen moment aan je verhaal. Belangrijk eerst lichamelijke oorzaken uitsluiten (zoals een tumor) ,dan de psychiatrische component erbij halen. Als ik aan iets psychiatrisch denk dan kan het wellicht een extreme vorm van dissosiatie zijn,mede door het verleden van je vriend.

Bij twijfel toch altijd 112 bellen en een ambulance laten komen deze mensen kunnen ook nog altijd crisisdienst GGZ inschakelen.

Ik wens jullie sterkte.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:50

mijn eerste gedachte was ook een hersentumor.

fijn dat hij nu eindelijk onderzoeken krijgt. ik hoop dat er snel iets uitkomt zodat ze er iets aan kunnen doen!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 00:00

Om eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat er niet eerder aan epilepsie is gedacht. Het was het eerste dat door mij heen schoot in elk geval.
Toch is het ook best mogelijk dat hij daarnaast erg gevoelig is voor dingen die er wel zijn maar wij met onze gewone ogen niet zien dus mocht je uitslag hebben van het ziekenhuis en het niet helemaal overgaan zou ik contact opnemen met een paranormaal iemand die jullie hiermee kan helpen.

Heel veel sterkte gewenst allebei, kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal doorheen zitten.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 00:02

Epilepsie....ik ruik altijd een geur die er niet is, waarom niet iets zien dat er niet is? Maar bloed uit uit ogen lijkt me niet iets wat aan epilepsie verwant is.

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 10:49

Ik denk ook aan dissosiatie stoornissen. Ik heb dit helaas van zeer dichtbij mee gemaakt en het is behoorlijk beangstigend. Het lijkt net of diegene bewusteloos raakt en ze stoppen met ademen (door hyperventilatie). Soms was diegene wel meer dan een uur van de wereld. Het is een soort zelfbescherming, je bewustzijn schakeld zich uit.

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 15:30

ja dissociatie had ik in eerste instantie niet aan gedacht maar het is inderdaad misschien een mogelijkheid.... en ja epilepsie heb veel vesrchillende vormen van epilepsie gezien maar nooit zo eentje.. maar goed ik ben geen arts... ik ken wel iemand met epilepsie die gewoon niets meer weet geen namen, niet hoe heet niks, hij geeft wel antwoord als je iets vraagt maar vaak een niet kloppend antwoord.... maar blijft lastig hoop voor jullie dat er snel meer bekend is...

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 15:38

Volgens mij gaat het hier om psychomotorische epilepsie en niet de epilepsie die een leek voor zich ziet, dus niet met stuiptrekken e.d. Mijn hond heeft het ook en die gaat schreeuwen/janken, ziet dingen die er niet zijn, raakt totaal in paniek en wil zich het liefst ergens onder verstoppen. zij heeft er ook nog een focale component bij, dus soms wel aan 1 kant ook spiertrekkingen. ze heeft tijdens zo'n aanval hele grote pupillen en een pols van heb ik jou daar. Haar ogen zijn dan ook helemaal "donker", doordat alle bloedvaten zo duidelijk opgezet zijn. Kan me best voorstellen dat zo'n vaatje een keer springt en er dan wat bloed uit je oog komt.