binkyl0ver schreef:@ nightlover..:
Ik heb dit topic even doorgelezen en nu heb ik toch een paar vragen..
Hoe weet je zo zeker dat je zusje met die man naar bed is geweest? omdat ze de pil ging slikken? Dat kan ieder meisje gaan doen zonder sex te hebben.. en wat je zelf zeg die man heeft een vrouw? zou die het goed vinden?, denk het niet.
Je loopt hier te zeuren over je zusje omdat jij vindt dat ze stom bezig is..wie zeg dat het zo is? heb je keiharde bewijzen waarschijnlijk niet?
en dan kom je nog met,,me zusje krijg veel meer dan dat ik vroeger kreeg, ik heb der een pak rammel gegeven omdat me ouders het niet doen..
Je moet 1 ding goed begrijpen jij bent haar moeder niet en je heb geen enkel recht om haar te slaan, waarschijnlijk weet je zusje heus wel waar ze mee bezig is, en dan kan je zeggen ze is pas 16, mensen van 16 hebben ook hersens..
Praat is met je zusje zoals een zus zou doen.. niet zoals een ouder zou doen, misschien kom je dan meer te weten, vraag of ze een vriend heeft, vraag wat ze zoal elke dag doet, hoe het op school gaat... waarschijnlijk gaat het veel beter met der dan jij denkt.
en oja.. als je mijn zus was geweest had ik je dit totaal niet in dank af genomen..alles op internet zetten.
Pardon ???
Ik vraag hier om serieuze reactie's ,
Jij bent iemand die zelf in de pubertijd zit volgens mij !!
Hoe ik het zo zeker weet ?
Ik heb genoeg msn gesprekken met die man gehad waar hij het in bekend heeft
En zelfs mijn zusje heeft het eerlijk tegen mij verteld !
Ze moest er zelfs bij janken ...
Over dat het beter gaat met mijn zusje dan ik zelf denkt :
Zie jij dat ze elke dag spijbelt , Mijn vader word elke dag zowat opgebeld door die school !!!
Ik ben haar zus ja en als niemand anders haar corrigeert mag ik dat dus wel doen !!!
En dat alleen maar in haar voordeel ...
Heb ik het recht niet om haar te slaan , neej ??
Eigenlijk heb ik het recht om haar en die man hier heel het dorp rond te schoppen ...
Je geeft een heel erg domme reactie ,
Maar de volwassenen onder ons zullen dat wel begrijpen !
Ik praat met haar , elke dag opnieuw ALS ZUS.