Pas als ik last krijg neem ik het in overweging!!

Brr, ben echt nergens bang voor, maar tandartsen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Bij mij was er 1 verstandskies half doorgekomen. Volgens de tandarts kon ik die er het beste uit laten halen. Dat heb ik dus ook laten doen, maar het was best wel pijnlijk en was er helemaal ziek van. Verder zit er nu ook een stuk tandvlees? of wat het is wat uitsteekt. Hebben meerdere mensen dit?
Patricia20 schreef:furious schreef:Bij mij was er 1 verstandskies half doorgekomen. Volgens de tandarts kon ik die er het beste uit laten halen. Dat heb ik dus ook laten doen, maar het was best wel pijnlijk en was er helemaal ziek van. Verder zit er nu ook een stuk tandvlees? of wat het is wat uitsteekt. Hebben meerdere mensen dit?
Misschien een stukje wildvlees?dat ze het niet echt goed dichtgemaakt hebben?
Dioxide schreef:Ceeeentjes, allemaal draait het om schitterende euries bij de tandarts/ortho.
juval schreef:ik heb ze nog.
de twee boven zijn kleine puntjes, en in mn onderkaak liggen ze kennelijk overdwars.... volgens de tandarts moeten die beter verwijderd worden.
maar dat doe ik niet, ik ben nogal panisch wat betreft tandartsen ziekenhuizen enz. dus zolang ik er geen last van heb steek ik liever mn kop in het zand![]()
misschien dom, maar ach.