In de winter rijd ik ongeveer 5 uur per week, in de zomer zo'n 15! Naast de werkzaamheden hier (boerderij en 4 paarden aan huis) dus dat is ook aardig wat beweging per dag, doe ik verder niet aan sport. Wel wil ik gaan beginnen met hardlopen puur voor mijn conditie.
1x per week paardrijden op de manege, 1 uur 2x in de week naar pony's die ik help met rijden, ong. bij elkaar 4 uur verder 2x in de week 80 min. gym op school
Ehm, tja. Ik fiets elke dag een uur naar school. Haha! Ik dans ontzéttend veel (In mn vrije tijd), ik Tennis, Ik loop hard, en dus 1 á 2 uur per dag Paardrijden!
Naast paardrijden, 1 x in de week dansen (da's 1,5 uur maar voor de lol) daarnaast is naar schoolfietsen 17 km dus dan werk je ook prima aan je conditie en ik deed veel aan hardlopen/wandelen maar door blessure in m'n knie moest ik dat stil leggen en eigenlijk (nog) niet weer helemaal opgepakt..
Ik probeer zo vaak mogelijk paard te rijden, wat de laatste tijd niet erg lukt door school.. En nu in de winter ga ik 2x per week schaatsen. En in de zomer zeil ik en soms ook surfen. En natuurlijk skiën! Soms ga ik ook nog hardlopen met een vriendin als we ons vervelen..
Waarom ik het doe? Omdat ik het leuk vind en ik moet meer conditie krijgen voor het skikamp waar ik deze zomer heen ga.
ojaa, ik fiets elke dag ook nog 11 km heen en 11 km terug naar school.. maar dat doe ik niet voor m'n plezier..
Laatst bijgewerkt door SharOn_gOldy op 30-01-07 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Mm 3x per week voetballen, 2x training van anderhalf uur en wedstrijden+warmingup van bij elkaar 2 uur, dus da's al 5 uur voetbal per week. Paardrijden meestal 4x in de week een uurtje, dus zit ik op 9 uur. En soms ga ik op zondag een x een uurtje hardlopen, maar lang niet altijd.
elke dag min. anderhalf uur paardrijden. 5x per week anderhalf uur fietsen (van en naar school) 3x per week joggen. eens in de twee weken twee uur skeeleren.
Per dag 1 tot 3 paarden rijden 2 a 3 keer per week half uurtje hardlopen In de zomer mountainbiken
Ik wil eigenlijk ook wel een keer per week ofzo gaan zwemmen, maar het dichtsbijzijnde zwembad is zo duur
Fitness heb ik geprobeerd maar ik kan er gewoon geen tijd voor vrij maken. Ik moet 5 dagen per week naar de uni, telt over het station rennen om je trein te halen ook mee
ik fiets 1,5 uur (23km) naar school, en hetzelfde terug 5 dagen in de week 2 keer paardrijden en op school nog 2 uur intensief gymen. bij elkaar best veel
jeetje tozalin dan zit je echt ver weg op school ik heb 2x pw pittige zwemtraining 1 uur en daarnaast rijd ik zo`n 4 uur pw op men paardje en ik doe 2/3 keer pw hardlopen en met mijn werk in de zorg loop ik ook heel wat meters dus
Paardrijden (3X per week ik schooltijden en in de vakantie 7 X per week ) Zwemmen (2X per week intensief een uur) Fietsen (naar school : 12 km ) 2 u LO (gym) per week (intensief) Iedere middag sporten (moet op onze school )