ilske schreef:*ik vindt de sultana hartig zooo lekker* maar deze zijn 58 callorien per 1 koekje (3 in een pak).. is dat te veel voor een tussendoortje?
Ze zijn lekker en goed voor je

Ik neem ze altijd in mijn pauze op mijn stage rond 3 uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilske schreef:*ik vindt de sultana hartig zooo lekker* maar deze zijn 58 callorien per 1 koekje (3 in een pak).. is dat te veel voor een tussendoortje?
muppetmayo schreef:Ik doe ook mee! Ik heb toevallig van t weekend besloten om ook maar te gaan sonja bakkerenBij mij moet er ook ong 10 kilo af.. Hoop dat t werkt want wordt er stikchago door meestal
Citaat:JessieVD succes! Ik zou dan ook Sonja Bakker gaan doen, dan mag je gewoon nog best veel eten ook 3x per dag een tussendoortje
JessieVD schreef:Citaat:JessieVD succes! Ik zou dan ook Sonja Bakker gaan doen, dan mag je gewoon nog best veel eten ook 3x per dag een tussendoortje
dankje![]()
![]()
ik zal me eens verdiepen in dat sonja bakker gedoe, heb er nog nooit van gehoord![]()
(misschien is het belg-zijn een gepast excuus hiervoor)
ilske schreef:dat vindt ik zo knap he, hardlopen.. ook al iets wat niet aan mij is besteed haha..
ik ga gewoon maar een beetje eten.. en dan vanavond geen tussendoortjes..
ik weet ook niet goed wat Sonja Bakker inhoudt..
muppetmayo schreef:Ik doe ook mee! Ik heb toevallig van t weekend besloten om ook maar te gaan sonja bakkerenBij mij moet er ook ong 10 kilo af.. Hoop dat t werkt want wordt er stikchago door meestal
ilske schreef:moet je zon boek kopen om mee te bakkeren?
JessieVD schreef:hardlopen, daar ga ik terug aan beginnen na de examens, had het in de zomer zo mooi volgehouden, fitnessen doe ik ook (moet wel heb een abonnement) en regelmatig eens gaan zwemmen en dan nog paardrijden... klinkt fantastisch veel maar dat is alleen als ik er dus tijd voor heb he
...
sta nu op een full-stop voor alles wat ik net gemeld heb![]()
alhoewel ik wel eens ga zwemmen deze week want mijn rug zit vast
off topic: dag Katia trouwenshoe ging het examen?