Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjoEisla schreef:hihi een te groot bolletje op intiempiercing zal vast wel apart aanvoelen. Ik had1 keer op school toen ik me piercing net had me balletje verloren, vet bang dat ik em kwijt zou raken haha sindsdien altijd een reserve bij. Oja laatst in t bos ook dus was die losgegaan en uitgevallen.
Hij gaat overigens nog steeds heel goed en het voeld nu ook stugger als ik me staafje naar boven of beneden druk, teken dat ie nu goed heelt?
milo schreef:ik heb mijn navelpiercing laten zien aan een klasgenoot en die zei: 'ach nee joh!!!'
volgens mij is het gewoon een velletje of zo, waar hij erin gaat.want je ziet het alleen als je de piercing omhoog trekt zeg maar.
princesromy: balen he, een scheve piercing!! ik baal echt. al zie je het niet echt zeggen mensen. ik zie het heel goed!!
Lous schreef:Je moet ook aan je toekomst denken he. Ik doe MBO toerisme en bij mij op school zitten er heel veel met een piercing in het gezicht die hem er uiteindelijk voor hun stage en na school uit moeten halen.
Bij alle beroepen die je na deze opleiding kunt doen, zijn piercings in het gezicht niet toegestaan. En veel bedrijven staan ook maar twee paar oorbellen toe.
Lous schreef:Je moet ook aan je toekomst denken he. Ik doe MBO toerisme en bij mij op school zitten er heel veel met een piercing in het gezicht die hem er uiteindelijk voor hun stage en na school uit moeten halen.
Bij alle beroepen die je na deze opleiding kunt doen, zijn piercings in het gezicht niet toegestaan. En veel bedrijven staan ook maar twee paar oorbellen toe.
Duplo schreef:haha ouders zijn wat dat betreft af en toe wel eens lastig![]()
mijn moeder wilde ook niet dat ik de labret nam
ik was 17 en ben met mn vader geweest (gescheiden ouders)
het enige wat ze daarna zei was dat ze het leuker gevonden had als zij mee had gemogen
kadeetje schreef:Lous schreef:Je moet ook aan je toekomst denken he. Ik doe MBO toerisme en bij mij op school zitten er heel veel met een piercing in het gezicht die hem er uiteindelijk voor hun stage en na school uit moeten halen.
Ja, is wel waar...
M'n toekomst is idd erg belangrijk, en ik denk er ook aan....
Maar wanneer moet ik dán een piercing nemen? Wanneer ik 70 ben ofzo?
Duplo schreef:das zeker balen van je ouders![]()
ik heb het geluk dat mn vader vond dat ik het zelf moest weten![]()
en hij dacht dat ik alleen info zou vragen en het toch niet zou durven doorzetten![]()
haha had ik hem mooi te pakken
sophie_kurk schreef:Ik heb sinds 4 weken een tongpiercing, ben er echt super blij mee! Maar mn tong is nog steeds dik.. ik heb nu een staafje van 16 mm (12 mm is dun geloof ik). Die heb ik ook echt nodig, vooral sochtends. Hou lang duurde het bij jullie voordat je tong dun was? Mn tong is veel mooier als hij dun is haha, dus ik kan niet wachten
soeske schreef:Jeetje, wat gaat het snel hier zeg.
Het gaatje bovenin mn oor heb ik ook laten schieten, geen problemen mee. Mn 5e gaatje echter wel (achter mekaar), daar had ik best lang last van, ook vaak dik enzo.
Ik doe opleiding hotelmanagement, mag ook maar 1 oorbel per oor en geen zichtbare piercings. Als je ze in houd dan ga je maar weg, dan hoef je de opleiding ook niet meer te doen. Tongpiercing maken ze geen problemen van gelukkig.
En Kadeetje; waarom laat je het niet stiekem zetten dan?