Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
n_atas schreef:@ gimgirl wees blij dat je zo snel geopereerd kan worden!
ik wacht er al zo lang op.. maar ik ben afgelopen vrijdag weer geweest voor onderzoekjes
naar je hart/longen en bloedruk enzo.. en moest vragenlijst invullen
mijn operatie gaat 3 uur duren:oo en dan moet ik aan beademing omdat de operatie zo lang duurt stop je met adem halen.........
en moet daarna 4 tot 7 dagen blijven in ziekenhuis![]()
en daarna is de kans er ook nog dat ik met twee blauwen ogen rond loop doordat er kans is op een bloeduitstorting naar mn ogen.. * pff *
maar ja 16 april moet ik nog een echo maken en daarna wordt ik gebeld door opname bureau wanneer de dag van de operatie zal zijn...
n_atas schreef:@ gimgirl sterkte volgende week en ik ben ook als de dood voor dat infuus! ik haaaaat naalden
n_atas schreef:zoals titel al zegt; ik ben echt zowat het hele jaar door verkouden ( vooral de hefst/winter tijd )
mijn neus zit echt altijd dicht, keel doet pijn, kan amper slikken
als kind kon ik al amper door mn neus ademen.. dus nu die weer dicht zit, is het nog erger
en verder voel ik me nu ook de laatste dagen beetje onstabiel, moeiheid ( kan terugslag zijn van mn pfeiffer ) en duizelig enzo
en ben dus continu benauwd, omdat mn neus dichtzit en amper kan slikken
ik hen neusspray etc maar niks helpt, en de momenten dat mn neus af en toe eens open is dan nog ben ik benauwd en kan ik moeilijk door mn neus ademen
zijn er meer mensen die dit kennen?
ik ben niet zo`n piepmiep die om elk wissewasje naar ha vliegt..
maar omdat dit al zoooo lang speelt, zit ik te denken het misschien toch te doen
knabbelgirl schreef:n_atas schreef:zoals titel al zegt; ik ben echt zowat het hele jaar door verkouden ( vooral de hefst/winter tijd )
mijn neus zit echt altijd dicht, keel doet pijn, kan amper slikken
als kind kon ik al amper door mn neus ademen.. dus nu die weer dicht zit, is het nog erger
en verder voel ik me nu ook de laatste dagen beetje onstabiel, moeiheid ( kan terugslag zijn van mn pfeiffer ) en duizelig enzo
en ben dus continu benauwd, omdat mn neus dichtzit en amper kan slikken
ik hen neusspray etc maar niks helpt, en de momenten dat mn neus af en toe eens open is dan nog ben ik benauwd en kan ik moeilijk door mn neus ademen
zijn er meer mensen die dit kennen?
ik ben niet zo`n piepmiep die om elk wissewasje naar ha vliegt..
maar omdat dit al zoooo lang speelt, zit ik te denken het misschien toch te doen
Grote kans dat je net als ik alergisch bent voor uitlaatgassen. Ik heb precies hetzelfde
Truf schreef:Succes he! Hoop dat het goed gaat.
Haha, wat je zegt, eerst heel luchtig er over doen, maar em ondertussen wel knijpen. Denk dat als ze in mij gaan snijden dat ik ook uiteindelijk em best wel knijp
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven?
LaraCroft schreef:Ben blij om te horen dat het goed gaat met je. Wel stinkmodder van die val, moest stiekem wel lachen om dat verhaal![]()