Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleendv_88 schreef:Ik ken ook iemand die dat heeft, op school eet ze niks
Maar die ontbijt wel en eet als ze thuis is
Snap niet hoe ze het volhoudt, maar ze doet het al 5 jaar dus die is helemaal in dat ritme
Ik denk dat als jij een vast eetritme hebt het geen kwaad kan zolang je genoeg eet.
En tja niet kunnen eten, kan je weinig aan doen denk ik. Misschien eens naar de huisarts gaan?
Ik wil best wat eetlust afstaan trouwens
CoolFlower schreef:Ja dan denk ik dat ik hetzelfde heb als je vriendin. En ik ben echt niet supersmal ofzo. juist te dik in me gezicht enzo vind ik
poes schreef:
Dus jij eet niet omdat een jongen zou denken dat je een vreetzak bent???![]()
Um... zucht...
dieper zucht...
enfin toch maar poging doen:
Meid waarschijnlijk vind die gast jou vreemd omdat je NIET eet of dat je zo'n nerveuze trien bent die alleen maar aan haar lijn denkt...
En nog eens, NIET eten maakt op de lange duur ziek of net gevoeliger voor dik worden.
VERDORIE KIND EET DAN TOCH!
Heus, je weet niet wat voor mogelijke problemen je je op de hals haalt...
poes schreef:BMI is idd een richtlijn, ik heb ook lang "onderwicht" gehad, at wel normaal en was perfect gezond. Veel jonge meisjes hebben dat.
TS ik vraag me af wat jij nu exact eet, wil je even exact noteren wat je at op:
maandag
woensdag
zondag
Ik wil even een idee krijgen wat je precies eet.
Menino schreef:ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik herken het wel...
(...)
Ik heb nogal veel vetjes,
Maar mensen begonnen zelfs te roepen dat ik Anorexia zou hebbenOpmerkelijk dat ze dat van mij zeggen..
Ik heb alles behalve een anorexia figuur
(...)
En mijn vetjes gaan op die manier ook niet echt weg.. Want afvallen doe ik uberhaupt niet meer
_Jennifer_ schreef:en trouwens, je hoeft ook niet meteen een anorexia-figuur te hebben .. je kan het wel hebben! Dat figuur krijg je op een gegeven moment vanzelf wel, en daar hoef je echt niet blij mee te zijn. Tik maar eens anorexia in bij google afbeeldingen. Als je dan zo doorgaat een paar jaartjes, zie je er misschien zo uit .. weet nou niet of je daar zo blij mee moet zijn.
Trouwens, een vriendin van mij heeft het [denk ik] op dit moment. je merkt het aan haar. Ze zit over haar vetjes, dat haar buik kan 'praten' maar dat heeft iedereen, toch? Haar benen zijn echt harstikke dun.
Ze was eerst mollig, toen is ze gewoon naar een dietiste gegaan en is zo flink wat afgevallen. Toen woog ze precies goed en mocht ook niet meer afvallen. Heeft ze toch gedaan en ze is nu echt dun, al vind ze zelf van niet.
_Jennifer_ schreef:okeesorry voor de misverstand dan
![]()
Misschien kan een dietiste je helpendie kan je er in ondersteunen enzo
Daarom had een vriendin ook een dietiste ingeschakeld!
Trouwens, als je meer moet eten of ondergewicht hebt kun je ook de dietist inschakelen om weer goed te eten. Dietistes zijn niet alleen voor afvallen, toch?