Prednison is ook poedersuiker, maarja het is het enige wat bij mij helpt. Zat eerst op 55 mg per dag en nu nog maar 10 dus al een stuk minder. Neem ik het niet, kan ik niet bewegen omdat alles pijn doen. Heb dan last van acuute ontstekingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:En ik zeur om mijn buik![]()
Ik zie er mischien niet uit mijn bijwerkingen zijn
- opzwellingen soms in één uur tot 40 cm rond mijn buik ( ik ben de enige die kan bijkomen en afvallen en vier maatjes meer hebben in één uur)
- heel veel buikpijn, niets kunnen eten, overgeven, moe zijn enzo
Maar toch zoals jij pfff vind ik dan toch erger ze, hopelijk word het beter voor jou
ik overleef op buscopanwel vijf tegelijk maar het werkt!
katiavl schreef:Ik zie het ook bij men mams, ze neemt pijnstillers maar na een tijd is het effect aan het minderen? wat doen jullie dan naar een hogere pijnstiller grijpen? En worden jullie dan ook misselijk?
Wel leuk dit topic zo begrijp ik men mams meer. Ze heeft wel veel woedeaanvallen van de pijn. Das wel minder zeker omdat je dan niets misgedaan hebt. Maar kan haar niet verwijten want ik heb dat ook.
Bwa ik zie eruit als een ballon maar ik kan nog alles dus ik klaag niet. Lang leven elastische broeken![]()
Vorige keer vroeg er iemand of ik zwanger was dat vond ik wel minder
katiavl schreef:mijn mams heeft iets van als ik ga zitten/liggen dan komt het niet meer goed met mij. En dan blijf ik ook liggen en zitten. Heb het gevoel dat ze het aan het opgeven is![]()
Maar wat wil je zoveel pijn en geen dokter die je wilt/ of kan helpen. De cvs fibro kliniek geraak je niet binnen....
en de helft gelooft je dan niet
katiavl schreef:In belgie is dat zo een afdeling. Speciaal voor fibropatienten en mensen met cvs..
Maar vroeger kon je er zo binnenwandelen. MAar dat wou ze niet omdat ze zich nog te sterk voelde. En nu geraak je er niemeer binnen of het is een wachtlijst van soms drie jaar
Neonlight schreef:katiavl schreef:In belgie is dat zo een afdeling. Speciaal voor fibropatienten en mensen met cvs..
Maar vroeger kon je er zo binnenwandelen. MAar dat wou ze niet omdat ze zich nog te sterk voelde. En nu geraak je er niemeer binnen of het is een wachtlijst van soms drie jaar
Prof. dr. Merleijr in Brussel moet je daarvoor hebben.