Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Ik heb nog steeds niet gedronken.
(Natuurlijk wel koffie en limonade)
Maar doordeweeks heb ik er niet zoveel moeite mee, maar straks in het weekend, dan word het moeilijker.
Maar het gaat me lukken!!
Citaat:Als ik vind dat iemand veel drinkt, dan ga ik daar niet speciaal extra drank voor in huis halen en ga ik al helemaal niet glas na glas inschenken. Als je vrienden vaak met je uitgaan en als je vriend daar ook bij is, vraag ik me af of de mensen om je heen wel doorhebben hoe dit probleem zich heeft ontwikkeld??? Ik bedoel maar, het moet je vriend toch ook opvallen?
Ik hoop dan ook van harte dat hij je steunt hierbij!
Citaat:Ben je sinds afgelopen week al gaan stappen dan? Of is het je voornemen?
Wel balen van je vriend! Hij snapt blijkbaar niet hoe belangrijk het is om jou te steunen..
Citaat:no offense, maar lekkere vriend dan Scheve mond
als ik die van mij zou vertellen dat ik een alcohol probleem had, dan zou hij mij ter plekke gelijk meesleuren naar de AA, alle drank uit huis verwijderen en 24 uur per dag in de gaten houden. Een beetje support lijkt me toch wel normaal Verward
no offense, maar lekkere vriend dan
als ik die van mij zou vertellen dat ik een alcohol probleem had, dan zou hij mij ter plekke gelijk meesleuren naar de AA, alle drank uit huis verwijderen en 24 uur per dag in de gaten houden. Een beetje support lijkt me toch wel normaal