Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanti4ever schreef:@ danielle bij echte mishandeling hoeft de andere party dus niet schuldig te zijn wat vaak wel aangepraat wordt door de pleger maar t hoeft niet al zal de gene die t onder gaat wel zo voelen dat diegene ook zelf schuldig is
@ketaki slotje doen e geloof ik niet 'zomaar'
avanti4ever schreef:@navidad dat zelf mogen kiezen valt in praktijk vaa ktegen,,
bovendien is de ts 13
avanti4ever schreef:@ danielle bij echte mishandeling hoeft de andere party dus niet schuldig te zijn wat vaak wel aangepraat wordt door de pleger maar t hoeft niet al zal de gene die t onder gaat wel zo voelen dat diegene ook zelf schuldig is
@ketaki slotje doen e geloof ik niet 'zomaar'
Cinnepin schreef:heb niet het hele topic gelezen alleen 1e pagina.
Ik vind dat je je zelf pas depresief kan noemen als dat vastgesteld is door een arts.
Helaas moet ik zeggen dat ik echt depresief ben geweest. En dit was echt niet een dip van een maandje maar ben ik geworden toen ik 16 was. Ben nu 21 jaar en ben nu aan het afbouwen gegaan met de antidepresiva ( volgende week ben ik er voorgoed vanaf!!!! )
Ik kan er echt niet tegen als iemand met deze ziekte spot! Want het is echt vreselijk en soms zie je alles tegen! En als je depresief bent gooi je dat niet alleen op een forum maar doe je er ook wat aan..
Cinnepin schreef:Ik ben ook heel trots op mijzelf dat ik volgende week kan zeggen dat ik voor 100% van de anti-depresiva af ben! Ik heb me er doorheen weten te slepen!
Cinnepin schreef:ooit komt die tijd wel!
Danielle_1 schreef:Alleen een psychiater[?quote]
Ja inderdaad, had ik ook al eerder gemeld in dit Topic mja een vertrouwenspersoon heeft dat recht niet, net als een maatschappelijkwerker die mag dat ook niet. Maar ach, wie ben ik nou he. hahaCitaat:Ik studeer psychotherapie, maar een therapeut mag dit ook vaststellen hoor. Die mag er alleen geen medicatie voor meegeven.